Perser iFokus

Perser

Etikett03-avel-genetik-uppfödning
Läst 897 ggr
Cybercat
0

Magutveckling (bild-tung)

Jag har en blogg på min hemsida som är till för att följa dräktighet och kattungeutveckling (den heter följdaktiligen Persian Pregnancy and Kittens), både för min egen skull (kul att se och minnas) och för andra nyfikna.

Därför har jag tagit regelbundna "magbilder" av Zoe - och nu när hon är precis 9 veckor gången är det verkligen grymt roligt att se utvecklingen =)

Så jag tänkte dela med mig av utvecklingen - från liten bula till enormt gravidmonster. Zoe ser lite småmissnöjd ut med ställningen på bilderna men jag vill i förväg komma med disclaimern att självklart inget tvång utförts och att hon inte lidit under våra (korta) fotosessioner. Se och njut :)

Precis 1 månad:

5-veckorsdagen:

5 1/2 vecka:

6 1/2 vecka: 

7 veckor:

8 veckor:

8 1/2 vecka (nu börjar det bli svårt att röra sig)

Nio veckor (idag - sista bilden)

Hehehe - visst är det underbart? =)

yadhayezibas
0

Oh my good vilken mage hon har!!! Himla trevlig blogg!Glad

Twice-As-Nice
0

Hej!

Så roligt att du delar med dig av detta!

Härliga bilder!

MVH

Kristina

Boromir
0

Underbara magbilder! Man riktigt känner hur tjock hon känner sig på sista bilden. Skrattande Blir spännande att se framöver…

// Malin

Marita-L
0

hahaha helt underbar bildserie..nu väntar jag spänt på vad som finns där iGlad

Tack Cabercat för att du delar med dig av dessa sköna bilder.

Pussa mamma katt

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Annkis54
0

så kul att se dessa kort
där inne lär det nog vara några bebbar
spännande att se vad det blir
stort grattis i förväg

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Chakmools
0

Hej Emma !

Jättefina bilder. Oj vilken mage hon har fått. Hon ser så trött ut :-) Jag har följt din blog med spänning. Håller tummarna och hoppas på lätt och smidig förlossning. Rolligt att se att hon har en extra tutt om det skulle bli många små :-)

Hälsar Helena

Fillifjonkan
0

OMG vilken mage !!!! SÅ spännande att se vad som kommer ut där då. Lycka till Emma Kyss

MVH Elis

Marylands
0

Hej Emma

Härliga bilder det här  Har oxo följd dina härliga blog med stort intresse kke det blir online födsel idag Kyss

Lycka till nu!!!!!

Kram

Anna

ixidixi
0

Häftigt att se alla bilder!!!!! Att du har  tagit dej tid att fota under hela tiden!

Kram Chatrine