Önskemål- Boromir
Här kommer lite bilder på YadhayeZibas Sheik Khalifa "SIXTEN" som Boromir önskade. Ni andra får väl blunda om ni är trötta på att se bilder på honom. 
Först en bebis bild
Sen en bild ca 4 v senare
Sen en bild när han är ca 5 månader och hör väldans bra.
Så en bild när han är ca 9 mån
Och så sista bilden som är tagen nu nyligen. Så han är 1 år och ca 4 mån på bilden. Dock ingen bra bild och han är inte nybadad precis. Och solen lös jättestarkt så bilderna blev väldigt ljusa. Han försvann nästan i det torra gräset. 
Här är en huvudbild som jag tog inne samma dag som bilden över. Han är helt otrimmad i ansiktet, glömde att ta med mig effileringssaxen.(han bor hos min sambos mormor)
Men visst är han väl fin min skruttgubbe? 

Vilken underbar liten gosse
//Sylvia
Hej!
Vilken "mumsgubbe"! Härlig ögonfärg och underbart uttryck.
MVH
Kristina
Inte ville då jag blunda! Vilken superhärlig kisse, lyckliga Dig
//Inga-Lill

Skruttgubbe, hur kan du bara säja så Pethra ?
Han är ju URVACKER och så såg jag att han har vit svanstipp också, det är superhäftigt det.
Jag hoppas verkligen att din Ester får en lika vacker tjej åt dig den här gången, och kanske någon till vacker gosse eller flicka med för den delen
MVH
Elis
såååååå vacker
Han är så söt så!
//Susanne
underbart söt…
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
Tusen tack till allihopa!!!! 

Fantastisk fin misse!
Håller tummarna att han ger dig finfina bebisar!
Kram!!!!
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
#9 Tack!!
Jo det gör han nog kanske så småningom.
Just nu har jag ingen hona att använda honom på. Får se vad framtiden har att erbjuda….. 

Jättefin kille !!! Vilken ögonfärg !!!
Lena W
Betty Back`s Exotics
Så snäll du är som visar upp honom här för mig.
Tack, tack!!Vi får hoppas att ingen tröttnar på en så snygg kille, eller hur?Han är verkligen en superkille och jag misstänker, efter att sett dessa bilder, att han alltid varit nått alldeles extra. Vet att jag sagt det tidigare, men en vitfläck står på en framtida önskelista, skulle kanske passa som 50-års present. Det ligger lagom långt borta.
Ha en bra helg! Kram Malin

Han är en riktig snygging!

Han är jättefin!!!!
Kram Chatrine