Lilla Wendy är stor flicka nu.
hi hi Sylvia
det blev till o med 4 inlägg
undrar vad det är som krånglar
men jag kan inte lägga in kort nummer 2..så det får du göra själv
gosig Wendy…."jag gillar allt"..

Hihihihi.Vet inte vad jag sysslade med
Men nu så ser jag i alla fall båda bilderna.Får väl skylla på att jag inte varit riktigt frisk.Brukar inte bli så tokigt.
Wendy har utvecklats bra och hade det inte varit för en anings för lång snok eller kanske en lite bättre panna så hade hon ställts ut
//Sylvia
Nu har jag lagt in den andra bilden. Hon löper väl inte
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
#2..testa…jag har sett en hel del med lite näsa som har blivit i alla fall…champion..
så är hon ok med de..så testa
säg till henne att hon inte kan löpa nu för vi ska på utställning i Båstad….gammelmormorsmor säger det eller nåt hehe
Hon kan ju ge fin fina bruntabby o vita bebisar med en fin hane
Hon är jättesöt!
//Susanne

#5 Jo jag har tänkt para henne.Hon har för lite vitt för utställning.Men hon har stop så jag tror också det kan bli bra.När jag väl hittat en hane
//Sylvia

#6 Tack! 
//Sylvia
Det kanske dyker upp någon rödvit/cremevit med eller utan tabby hane här framåt midsommar :-) Min rödvita exothona är på parning nu !
Har du några särskilda önskemål? Hehe…
#7 jag har en bruntabby o vit hane och en svart o vit hane som gärna ställer upp 

#9 Så härligt att det kommer Exo bebbar då.Önskemål får jag också ha
Får se nudå hmmm jo en stor och kraftig heffaklump med kanon ögon och så……..
Jaja jag vet man kan ju få drömma men ögonfärgen och storleken är viktig
#10 så snäll du är ska tänka till på erbjudandet för jag förmodar att hon kommer löpa snart igen.
//Sylvia
Jag ska lägga in den beställningen och tala om för Fideli vad det är som gäller :-))
#10, 0ch # 12..glöm nu inte att han ska vara rödvit
exo
jaja…jag ska inte lägga mig i…..förlåt
#13 hihi Jaså ja det har jag ingen. Jag bara tänkte så länge tills hon köpt en egen hane som blivit könsmogen.