Busans My & Mozart
Här kommer resten av gänget Busans My och Mozart
My är nog en perser hon är lika ullig å bullig
som Molly
.. fast när hon föddes så var jag nästan säker på att hon var en exot
hihihi
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
Och sedan några foton på lille Mozart som bara vägde 59 gram som liten och fortfarande är en liten kille men väger lika nästan mycket som dom andra..
Han har också fått lite ändrad färg på sin päls..som vi kallar feber päls men det kanske har sin förklaring .. han hade inte så mycket päls när han föddes… nästan inget alls på huvudet så jag kallade honom skalle per..stackarn.. hihihi nu har han fått ett bättre namn Mozart
My har fått all päls o världens lugg, så charmig o Mozart ingen päls..hihihi Så kul han ser ut men söt på sitt vis. 
#4 Ja hahaha visst är han..han blir nog en riktig goding när han är klar…
mina barn säger att mamma han är den lilla fula ankungen
Busans My är en jättesöt persertjej (tror jag)
Killen Ser ut att bli riktigt cool
vilka blåa ögon, han
måste väl vara en exot.
Kram Rosie
#6 ja han är en exot hihihi syns tydligt..
Sedan när det gäller My så är det lite intressant hon har allt det där jag tittar efter på en exo förrutom lite längre päls men inte lika som Molly… Jag vet att dessa linjer är lite sådär..svårt att se så här i början..
Sååå söööta båda två:)
Favorit blir nog lilla My:)
//Susanne
Tack

Jättesöta bebisar. Molly är sockersöt. Mozart är supercharmig, han kommer säkert att växa upp och bli en riktig charmör. Jag tycker att när man får en som skiljer sig lite från dom andra, så blir dom så mysiga som vuxna. Har själv fått en som var jättesned i munnen, och han är jättecharmig och mysig nu. Han går runt med en tand utanför, han är jättesöt.
Kram Ann-Louise
när man först tittar på korten på My…o sen så poppar skalle per upp…vilken skillnad
Men som man säger…han är charmig till 1000 o kommer säkert att vara den som blir såld först bland de.
Min lilavita hane…tappade ju all päls oxå…o SÅG INTE KLOK ut.
men sen när pälsen började komma…så blev han världen charmtroll…o köparna föll pladask. O köpte både honom o systern:)
My är supersöt
Mozart är supercharmig

#11 När jag läser ditt inlägg så ser jag att jag skrivit fel namn i mitt inlägg, Molly i stället för My, oj oj oj så snurrig man är. Förlåt mej Marita,
Ann-Louise
#10 &11 Ja visst är det så
han blir säkert så mysig när han blir större.
Han ser så rolig ut men han är mycket älskad redan nu
#12 jag förstod att du menade My.. hihi inte alltid så lätt ..
Jag gör massor av fel nästan hela tiden nu tycker jag hihihi

så söta båda två 
// Lillevi
Generosa´s Perser
www.generosas.se