Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 492 ggr
Dolleminas
2009-04-13 08:53
0

Gomorgon 13/4!!

Jaha då var det sista dan på påskhelgen för denna gång… Ska snart iväg och jobba ännu en dag, sedan blir det jobb i lagårn några dagar, ungarna har påsklov så de är nöjda… hoppas vi får en solskensdag idag också…

Ha en bra dag allihop!!

Cajza
2009-04-13 10:22
0

Ja tänk va´ ledighet fort tar slut. Imorgon är som vanligt igen. Men det har varit en skön helg med sol och skönt väder.

Idag blir det lite kattbad, det är ju utställning nästa helg, så nu börjar förbredelserna.

Ha en skön avslutning på Påsken  // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

ophelia
2009-04-13 11:22
0

Godmorgon!

Ja Påsken har varit lugn och fridfull.Vädret har varit bra och vi har träffat barn och barnbarn.

#1 Lycka till på utställningen nästa helg.Ska försöka ta mig till Malmö på lördagen.

Ha en avkopplande annan dag Påsk.

//Sylvia

Cajza
2009-04-13 11:35
0

#2 Hoppas vi ses i Malmö Sylvia  // Karin

Karin

Marita-L
2009-04-13 13:20
0

God morgon från strålande solskenGlad

Idag känns det som en helt underbar dag, i natt fick Gloria sina bebbar..4 stycken.

Allt har gått bra och i morse vid halv fem gick jag å la mig då hade hon fått 3 stycken och allt var lugnt och hade varit i en timma så där…när jag vaknade vid 8 då var dom 4 som låg å diade avnavlad å tvättad Skrattande hon är verkligen en super bra mamma.

Alla ser väldigt fina ut två svartsmoke hanar, en svartsilvertabby hane och en blåsilvertabby tjej… ja precis nu har jag fått en så nu ser jag hur den ser ut.. hihihihiTungan ute

vikter på 78,83 ,90 & 99 gram

Ha en bra dag

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Cajza
2009-04-13 14:45
0

#4 Grattis Marita till Glorias bebisar. Så bra vikter och härliga färger, ser framemot foton. // Karin

Karin