God morgon Skärtorsdag
Gäsp…så trött..nu är det skärtorsdagen idag oj oj vad tiden går fort nu är det snart sommarlov för barnen
bara några veckor kvar nu.
Nu har påskharen varit här å hämtat äggen så på Lördag kommer han med kartorna så barnen kan leta

Alla små påskakärringar som kommer med sina korgar å vill ha godis…jag saknar dom jag tror inte att vi har haft besök i vårt hus på flera år…. Inga Luciatåg heller..
Brukar ni få besök??
Ha en bra dag
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
Jaha då har det blivit en ny dag… regnet öser ner ute och jag är på väg till jobbet…
Idag är det ju dags att fara till blåkulla så jag hoppas jag inte behöver resa utan får fira födelsedagen min med familjen…
Ha en bra dag alla!!!

Godmorgon från Halmstad. Här är det mulet just nu, men det ser ut som att det ska klarna upp lite uppåt dagen. Ja så är det dags att fara till Blåkulla, någon här som hänger på??
Måste berätta vad ett av mina barnbarn frågade mej igår. Du mormor, kommer du till oss i morgon när du varit på Blåkulla, men annars kan du vänta till nästa dag om det blir för sent. Dom är härliga dom små liven.
Igår kväll kom grannens barn och var påskkärringar här. Dom fick en påse godis och den ena tjejen tittar på påsen sen säjer hon, oj det är alldeles tillräckligt med en hel påse godis. Ja dessa barn, ha ha ha.
Idag ska det handlas lite, kanske lite trädgårdsarbete. Annars blir det en lugn dag.
Ann-Louise.

Här i norr så har det yrt lite snöflingor på morgonen, men det ser klarare ut nu och vi har några plusgrader.
Vi brukar få påhälsning av påskkärringar, och nu har vi laddat upp.
Tyvärr så slinker det väl ner lite i min mage också.
/Ulla