Godmorgon Tisdag.
Hej på er!
Tänk att man kan vara sååå TRÖTT??
I dag kom jag knappt upp ur min sköna sköna säng!! Jag skulle verkligen vilja ligga kvar i den ….
Ja snart är det Påsk i allafall med LEDIGHETER jippiee!!!!
Det är alltid trevligt att vara ledig och nu så ska vi fira Påsken i goda vänners lag!
Fast först måste man ju till Blåkulla!!! Vilka följer med???
hihiih
Men nu ska jag ta tag i min Tisdag och ta mej till jobbet!
Ha en bra Tisdag!
Kram Chatrine
God morgon !
Jag håller med dig….såååå trött..
..idag skall jag åka in till stan å handla hem påskgodis till barnens påskägg och lite annat smått å gott, för jag har ingen möjlighet att göra det sedan..lite extra vak från onsdag..men tyvärr har hon redan börjat vilja vara med mig..så kanske jag måste titta redan nu på nätterna
Men Chatrine när åker vi?
Kram
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Hahahaha, du är bra rolig du, men det är klart, jag kan väl oxå haka på till blåkulla för utstyrseln är redan på!
Håller med dig, det ska bli skönt med lite ledighet IGEN!
Jag är helt slut efter helgen i Trondheim, resan tar knäcken på min kropp, sitta stilla sååå länge. Det tog ju ca 10 timmar från Trondheim och det känns kan jag säga!
Jag skulle behöva tvätta mina fönster i ALLA rum o byta gardiner, får se om man hinner med några rum på skärtorsdag, helst alla!
Ha en underbar tisdag allesammans, och vi kan väl höras till kvällen Chatrine?
Nu ska jag ner och köra en dubbellektion och sen lunch,(undrar om jag ska bjuda Helen på mat) sen har jag en uppkörning på em,det är allt, så min dag är ganska lugn 
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~