Så va det FREDAG igen!!!!!!!!
Godmorgon, fredag igen gud va sköönt!!!
Men när jag vaknade så känner jag att det är nån elak förkylningsbacill som verkar ha flyttat in hos mej
Jag mår inte alls bra. Jag som ska bada en massa katter inför utställningen i morgon. Hur ska det gå???? Jag är ju som en hel karl då jag är sjuk.
Ja ja jag får väl ta ett gäng tabletter sen bada på och lägga mej i tid.
Hoppas att ni andra mår bra och får en underbar Fredag!!!!!
Lena Englagirl och Helen Kör nu försiktigt!!!! Och Lycka till!
Kram Chatrine

Tack Chatrine, det ska vi göra. Se till att du blir frisk nu och kör försiktigt du med.
Jag började oxå med ont i kroppen och halsen igår och mår sådär nu :-o(
Men,men,skam den som ger sig, det blir till att ta tabletter så att man står på benen.
Lycka till du med och alla andra som ska ställa i helgen!
Är det nån mer som ska till Trondheim härifrån?
Kram och ha en fortsatt bra dag!
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
Visst är det skönt med fredag! Här i ett gråmulet Umeå borde jag ligga mellan lakanen och kurera mig, men i går morse upptäckte jag att det runnit in vatten i tvättstugan, som ligger i källaren. Så nu är det fullt pådrag och väggarna är uppsågade och byggfläktarna går, katterna är instängda i kattrummet och snart kommer det ännu mer folk och ska bedöma vad som ska göras…suck! Vi har just avslutat arbetet från den förra vattenskadan, som var påsken för tre år sedan. Kanske får jag en ny fin tvättstuga nu, det vore ju roligt iaf.
Ha en trevlig helg och lycka till alla som ska på utställning!
// Malin

Hallå!
Idag är det solbrickedag
Härligt, längtar hem till altanen
#1 Vattenskada är inte kul. Igår så badade jag i mitt jaccuzzi och jag glömde bort vattnet, det blev översvämning över hela golvet, mitt badrum är stort 20 kvm så det va mycket vatten! Jag tog inte riktigt hand om det igårkväll så jag tar väl hand om det ikväll pusst! Vattenskade blev det ju inte men vatten!
Mina perser tycker det är riktigt trevligt att gå ut, nu när snön är borta. Snö och is och kyla tycker dom verkligen inte om, dom är ju fjompiga.
Ha en bra helg
Tina
Till och med jag har badat två katter ….. och ska på utställning i morgon. Det är inte så vanligt förekommande men det händer ibland :-) Nu vet jag inte om badningen blev så där väldans lyckad men, men…. det får duga, jag har gjort så gott jag kan i alla fall. Ska försöka få färdigt burskynke och tilbehör idag så jag bara behöver sätta mig i bilen och åka imorgon bitti.
Här är det i alla fall soligt och skönt ute och jag ska försöka hinna med lite mer vårsådd och eventuellt lite promenad i det vackra vädret.
Ha en trevlig helg allesammans

#4 Lyllos dej som är klar!! Jag har sovit en stund och ska sätta fart nu snart! Ses i morgon.
Kram Chatrine

Här har vi ett underbart vårväder, solen strålar och det är så varmt och skönt. Vi är ute det mesta med barnen, går bara in och äter. Då är det underbart att jobba på dagis.
Lycka till alla ni som ska ställa ut
Ha en skön dag // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens
i Trollhättan är det mulet o regnet hänger i luften
#himla fint kort…o vilken UNDERBAR färg..mums
lycka till alla som ska ställa ut
Krya på er alla som insjuknat och lycka till på utställningen!
Själv mår jag oförskämt bra och håller på att förbereda inför påsken med främmande under dagarna 3. Jag ska bara bada några katter, så att de blir påskfina. Snart klar! Inte ska jag på nån utställning heller, för jag har inget att visa upp för tillfället.
MVH Erna
Erna Dahlhjelm
Perser & Exotic: Chinchilla,
Shaded silver, Golden
www.yamacatos.se

Idag har det kommit ännu mer snö!Va underbart det låter med brandfara i skog och mark…Kommer snön att försvinna nånsin här?Vi har nog 50-60 cm !Jag håller på att tvivla!Visar en bild på isläget på udden utanför oss(Finland nästa anhalt!).Det var faktiskt öppet hav längre ut!
Lycka till ni som ska VRK´s utställning i Hallstahammar!
Ha det bra!
Heléne Fahlgren
Men Helene, va snö, här har jag tagit en kopp kaffe ute i solväggen och plockat in påskliljor, ska försöka hinna med att njuta av lite sol i helgen med trots att jag ska jobba.

#10 bara att konstatera;Sverige är ett avlångt land!
Pussa Penny ifrån "gammelmamma"!
Heléne
# redan gjort nu, hon ligger här bredvid och JÄSER
, den damen vet vad som är skönt här i livet. Och vilket psyke hon har, finns inget som är farligt, eller som ungarna säger, hon är pucko, hon fattar inte att saker kan vara farliga *asg* Har aldrig tidigare haft en sån orädd katt, det enda hon inte fixar är att vara instängd. Underbar!!