Perser iFokus

Perser

Etikett08-omplaceringar
Läst 899 ggr
[Sandraaa]
0

Saga söker nytt hem!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Saga föddes hemma hos mig 31 Mars 2008. Hennes mamma är vit perser och hennes pappa är colorpoint. Hon är uppvuxen med hundar,katter och smådjur. Dock om dom sistnämnda är väldigt intressanta. Vid möte av nya katter är hon rätt tuff men går över efter någon dag. Van med både honor och hanar.
Hon är nerklippt nu pga tovor.
Hon ska ej användas till avel, då hennes syskon dog och hon inte har stamtavla. Men henne själv är det inga fel på.
Mot människor är hon underbar, har hållt på med henne sedan dag 1 eftersom vi fått tvättat henne och hjälpt till med att ge henne ersättning, då hennes mamma hade dåligt med mjölk.
Anledningen till att hon behöver nytt hem är för att jag ska flytta, och kan tyvärr inte ta med mig henne eftersom jag vill att hon ska ha en säker punkt i sitt liv och till någon som verkligen har tid för henne, jag vet inte hur länge jag kommer bo på stället. Tänkt mig runt 1000:- för henne men kan diskuteras för mig är det viktigaste att hon kommer till ett bra hem!
Finns i Motala - Östergötland, men kan tas med till Linköping - Norrköping.  Bilden är från Oktober eller November.
Kontakt mig på:
070-0745293 eller sandratungstrom@hotmail.com

MonicaLagerquist
0

Hoppas att du hittar ett bra hem till henne.Sen skulle jag nog se till att få henne kastrerad innan försäljningen eftersom att hon inte ska ha någon kull.

Stolt ägare till tre La permer

Cajza
0

Hoppas du hittar en bra familj till henne och jag håller med #1 kastrera henne innan flytt. // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens