Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 553 ggr
Marita-L
2009-03-31 11:00
0

God morgon Tisdag

Idag regnar det här i Viskafors, det är geggigt ut på marken så man får verkligen ta det lugnt så man inte åker på en lerbehandlingFlört

Nu har jag städat lite å slängt in en maskin tvätt, skall gå ut med hundarna en sväng sedan vila lite… idag står det kålpudding på min matsedel…det är ju så gott.

Sedan är lite mer vila och om inget annat händer så är det ett kattbad i kvällSkrattande.. jag har ju nu extra vak på Yarina här dag som nattGlad..hon vilar för fulla muggar hon…

Ha en underbar dag

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Dockan
2009-03-31 11:07
0

SkrattandeFörvånadGodmorgon på dig,nu gör du mig otroligt sugen på kålpuddng,det är ju bara för gott,ska göra som dig ut med hundarna allrid träffar man någon annn kul hund

Hälsningar LENAGlad

ixidixi
2009-03-31 11:35
0

Godförmiddag! Här i Ludvika så skiner solen för fullt och allt känns genast mycket bättre med SOL!!!!!Cool
Ser fram emot helgen igen med utställning!!  Det ska bli jätte jätte skoj! Hoppas att få träffa många av er då!!!!Flört

Kram Chatrine

ophelia
2009-03-31 12:05
0

Godförmiddag från Österlen.

Här ser det ut att kunna bli en fin dag med lite solsken och uppehåll.GladScillan blommar för fullt nu härligt med blått gult och vitt i trädgården.Får väl börja om  med fotograferingen av blommorna igen är kul att ha det dokumenterat hur det växer fram efter hand..

Ha en bra tisdag //Sylvia

Tjing-Ling
2009-03-31 12:30
0

Godmorgon från ett soligt Halmstad. idag är det lite arbete i trädgården. Ska bli så härligt att få sätta hackan i marken, då är det vår.

Ha en bra dag alla.

Ann-Louise.

Annkis54
2009-03-31 18:32
0

God eftermiddag från ett halvfint Trollhättan.
Idag har jag varit o hälsat på Lena (Betty Backs) o kikat lite på hennes bebis. O pratat lite "skit" förstås hehe.
Visade henne hur Furminatorn funkade ..o jag tycker att den är jättebra.
Så har jag varit ute o hittat mig en campingstol..ska kolla efter fler:)
Idag blir det potatismos o grillkorv. Hittade en grillkorv med högt köttinnehåll..så det ska bli så gott…var såååååååå längesen.

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Tjing-Ling
2009-03-31 19:24
0

#5 här blir det potatismos och isterband.

Ann-Louise

Annkis54
2009-03-31 19:40
0

#6 låter gott det oxå
nu går jag o småäter efteråt…det var så himla gott
har ni testat att ha lawrys o aromat i potatismoset
det bli himmelskt gott

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

miascharming
2009-04-01 00:04