Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 508 ggr
ixidixi
0

FREDAG!!!! Jag bara älskar denna dag!!!

ÄNTLIGEN, som jag har väntat och väntat,Förvånad denna vecka har varot otroligt låååång.Rynkar på näsan 
Men vid det här laget så tror jag att ni vet att fredagar är nåt speciellt för mejFlört
I går va jag på frisyrvisning och den va riktigt bra!!!Glad Sen så skiner solen ute så det är en riktigt bra början på denna dag.

Ha en underbar fredag, för det ska jag haTungan ute

Kram Chatrine

Songhios
0

Min vecka har varit kort som vanligt. Måndag sen POFF är det FREDAG! Lite mulet här i Öje -9 grader. Har tagit ledigt idag för lite städning ( vi jobbar bara till 12,30 fredagar) och vad händer då-ONT I MAGENSkrikandes.  Men det brukar släppa efter ett tag när jag tagit piller!

Hoppas min frissa var på samma visning som Du Chatrine. Har klipptid den 1:aprilFlört.

Nu kom solen fram och magen börjar kännas bättre, så det blir nog en bra fredag till slut!

Kram Inga-Lill

Fillifjonkan
0

Godmorgon alla glada kattmänniskor.

Visst är fredagar speciella, då har vi helgen framför oss med alt vad det innebär.

I dag ska jag och äkta hälften iväg till IKEA och köpa nya bäddmadrasser till sängarna, så natten kommer väl att bli ytterst angenäm, ja alltså sömnmässigt, om nu någon trodde något anatOskyldig

Jag antar att det är många som ska se finalen i Lets Dance? Vem hejar ni på? Jag tycker att Laila Bagge ska vinna.

Jag hoppas ni får en bra avslutning på veckan alla som besöker den här sidan.

MVH Elis

Marita-L
0

God morgon

Här öser snön nerObestämd.. ligger redan 10 cm..kram snö där ute.. bilen fick jag sopa fram i morse när barnen skulle till skolan..huga..

Skall ta det lite lugnt idag igen.. städa upp lite..köpa lite mys kanske.. sedan i morgon har vi släktträff på min mans sida..skall bli både spännande å kul.

#2 åhhh jag vill också till Ikea..köpa lite nytt till inglasningen.. lite vår saker.. men men jag får vänta

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Annkis54
0

God middag från ett snöigt Trollhättan
hmmm vart tog våren vägen
attans oxå…vi hade ju börjat olja altanen o utemöblerna..nu ser man dem inte ens för att snö:(
Här så blir det lite handling i eftermiddag till Lets Dance finalen
*****heja magnus*****

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Dockan
0

Skrattande

Hälsningar LENAGlad

Dockan
0

Tungan uteJag håller med dig Anki Heja Magnus han är ju för go.LenaKyssNyfiken på vad du lagar ikväll.

Hälsningar LENAGlad

Annkis54
0

#6 ikväll blir det troligtvis en räkmacka
jag har slut på ideer
o jag vill inte ha nåt varmt
vad ska du äta då
eller jag tror att jag flyttar frågan till Lets Dance tråden:)

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Mayer
0

Go kväll i stugorna!

Här har vi också snö.Massor!

Jag älskar också Fredagar. Här i huset har familjen infört Fredagsgott istället för på Lördagar.

Fast ikväll är endast frun i huset hemma.Och då myser man lite extra.Baaara ja och katterna.Så här badar jag katter och dricker vin.En perfekt kombination!Har ni provat?

yadhayezibas
0

"FREEEEEEEDAG vilken underbaaaaaar dag!!! Det kääääänns i heeeeela kroppen!!" Sjöng barnen på mitt jobb idag. Glad Och jag håller med. Glad

Här i Linköping har det varit snöstorm hela dagen. Inte kan man förstå att det blir sommartid på söndag. Ikväll blir det nog räkmackor här oxå. Blev så sugen när Annki skrev om det. Glad

HEJA MAGNUS nu ikväll!!!!!

Ha en fin helg allihopa!!!

englagirl
0

#8 Jaaaa, det har jag provat på och det funkar alldeles utmärkt

Flört

Ha en trevlig "gräsänklingskväll"

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!