Exot sköldpadda TILL SALU !
Hejsan!
Idag var det kanonväder utanför och jag passade på att fota en exotsköldpadda som jag beslutat mig för att sälja.
Hon tyckte först att det var jätteotäckt men till slut var det riktigt kul att klättra omkring i det gamla äppelträdet…
Hon klättrade så högt att jag trodde att hon inte skulle kunna komma ner….
Jag har inte hunnit fixa minneskortet till min nya kamera, så dessa foton är tagna med min gamla……
Hon heter S*Amors Troll Love's Gonna Get You, Exo fs2262 och är efter DNA PKD fria föräldrar.
Kram
Lisa
Skit söt exotic.Synd att jag redan har den färgen innan annars hade hon gärna fått flytta till mig.
/Annika
Jätte söt.. lyllos den köparen som får äran att äga denna tösa bit
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Så gudomligt söt hon är..vilka ögon
// Mia

Ohhh vilken snygg tjej
har dessværre inte plats till fler…snyft!!
Jag är istället glad att jag inte har plats för fler, annars så skulle jag ju bara skaffa en massa i olika färger, bara för att de är söta. Den här fröken är inget undantag, en riktig skönhet!
// Malin
UNDERBAR
trots både fel färg & hårlag. WOOOW vilka ögon !!
kram Linda

WOW vilken liten prinsessa. ÄLSKAR hennes LOOK
. Något av det sötaste jag sett på länge.
Kram
Helen
Jättefin liten hona!!!!!
MUMS MUMS!!!!!…………….
J*klar vad snygg hon är
fattas lite vitt bara:)
Hej!
Jättesöt!!! Med underbar färg = silver
!!!
Synd att jag just köpt in en ny silverhona annars
hade hon gärna fått flytta till Umeå.
Hälsningar Kristina

Vad fin hon är.
Har ni så mycket snö?
//Anja

Ja, du Anja!
För en vecka sedan kändes det som vår och snön smälte. Jag höll på att skotta bort snön i flera timmar från golvet till min blivande veranda på ca 25 kvadratmeter. Den har nämligen ännu inte något tak och hör och häpna häromdagen blev det kallt igen och SNÖSTORM så nu är det fullt med snö överallt igen.
Man börjar verkligen längta efter våren nu!
Kram
Lisa
S*Amors Troll
Hon är ju så söööt så det är ju inte