Godmorgon Torsdag
Godmorgon alla. Här i Halmstad är det kallt som f…n, vart tog den härliga våren vägen som fanns här i helgen? Idag ska jag på träff på arbetsförmedlingen, blev arbetslös nu i mars. Så nu ska man springa där på möten. Efter 26 år på samma företag så känns det konstigt att bara gå hemma, men säj det onda som inte har något gott med sej. Nu har jag kommit i kapp här hemma med allt som man inte hinner med när man jobbar. Man får ju hoppas att man hittar något annat att pyssla med, kommer nog att bli lite tråkigt i längden att gå hemma efter ett långt arbetsliv.
Ha en bra dag alla.
Kram Ann-Louise.

Godmorgon,tänk i morgon är det fredag…jag lääängtar!!!
I dag blir det jobb och jobb och i kväll så ska jag på en visning för att kolla på vårens frisyrmode.
Om jag tittar ut så skymtar jag lite lite blått på himmeln, hoppas hoppas att det blir sol i dag!!!!
Kallt är det här oxå men inte som igår.Då hade vi minus 17 grader och i dag bara minus 6 grader.
Ha en bra torsdag
Kram Chatrine

Godmorgon från ett soligt Trelleborg!
Vi har 4 -grader, lite blåst, en klarblå himmel och solen strålar, helt underbart.
#0 Fy vad jobbigt att bli arbetslös, hoppas du hittar något nytt // Karin
#1 Så roligt att åka på visning med de nya frisyrerna, då kanske vi kan få lite tips, hur vi ska se ut till våren
// Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens
God morgon !
Här är det också så kallt men det finns hopp solen lyser igenom trädtopparna.
Har knappt sovit i natt heller Busan förlorade en av sina små hanar.. tråkigt..
Idag skall jag förbereda lite i en annan bolåda åt en annan dam som skall ha om ca 10 dagar..hon vill bädda lite.. så slipper hon vilja bädda Busans låda..
Sedan står det vila på min lista och kanske ett bad för Carson
#0 Fy vad tråkigt, själv har jag gått hemma nu ett par år och det blir lite tråkigt
#1 lycka till nu ..låter super kul !!
Ha en underbar dag
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
HÄRLIG morgon.Solen gluttar fram, fåglarna sjunger -6 grader i Malung. Och tänk jag fick ett mail imorse ATT JAG VUNNIT 7,6 MILJONER på ett lotteri som jag inte ens visste att jag var med i.
Så nu blir det till att beställa Thailand resa, byta bil till en VOLVO XC 60, bygga swimmingpool, sätta upp växthuset äntligen och renovera huset. Tänk vilken tur man har ibland!
Inte minst spika igen dörren till företaget eller Du #0 kanske vill ta över så Du får ett jobb?
#1 Där ser Du så fort det går mot fredag!
#3 Usch så tråkigt med den lille, hoppas resten mår bra ivarjefall!
//Inga-Lill

#4 Menar du allvar att du vunnit så mycket pengar????????? Ett jättegrattis, vad kul för dej.
Ann-Louise
#4 Va???
Woooow… jisses…Är det ett riktigt mail????
SUPER GRATTIS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nä, det är ett sånt där bluffmail där man ska lämna ut sitt kontonummer
.
Men tänk vad kul det hade varit……………………
#7 Inte är det väl 1 April ännu 
Tänk om det var sant.. tänk om man vann så mycket pengar…
Jag behöver inte så mycket pengar men jag kan ta 2 milljoner hihihi så jag kan renovera färdigt vår gård så som man vill ha den… ha en bra start för barnen och en liten trygghet på banken så vart jag mer än nöjd

Hallå
Idag skiner solen i Stockholm +++
. Har en hel del att göra på jobbet för jag ska ta ut en semesterdag imorgon då får jag ledigt i 4 dgr, skönt.(ledig på måndag)
Visst är det trevligt att "vinna" pengar, man kan ju drömma bort ivarjefall.
Jag har nu haft mitt jobb i 2,5 år innan det va jag arbetslös i 4 år! jag vet hur det känns att va arbetslös, det va tur att jag hade katterna. Jag träffade min man och vi gifte oss, så det hände en hel del när jag va arbetslös. Kul tid tycker jag. Men arbetslös vill jag inte bli igen.
HA DET BRA
Tina
solen skiner men kallt är det i Trollhättan
lite marktjänst har det stått på schemat idag…som vanligt
annars lugna puckar
ska fixa lite med min hemsida senare i em tänkte jag
Gubben o sonen ska gå på Robert Wells ikväll så då är jag "ledig"
gott