Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 958 ggr
ixidixi
0

ÅÅ nej måndag igen....

Inte en rolig start på veckan.FörvånadAlldeles vitt ute!!!!!!!Skrikandes Jag vill ha vår NU!!!!!!!!!
Ja helgen har varit bara bra, hunnit med en massa trevliga saker!Glad
Inget inplanerat denna vecka det är bara att ta sej igenom den.
Bläää jag jobbar mellan 8-18 inge kul.
Hoppas att veckan kan bjuda på några trevliga saker i allafallFörvånad

Ha en bra måndag.

Kram Chatrine

Cybercat
0

Godmorgon!
Här i Göteborg är det varmt (eller ja - 7 grader i alla fall. 6 på morgonen i mars får det väl räknas som varmt?) och en strålande blå himmel där solen precis visat sitt vackra ansikte.

Idag skall vi till Lilla Edet och hälsa på Leia (valpen) för sista gången innan vi hämtar hem henne på fredag eller lördag. KUL!

Lycka till på jobbet idag Chatrine, slit inte ut dig!
/Emma

Marita-L
0

God morgon !

Solen visar sig mellan träden så det ser ut att bli en underbar
dagGlad.

Då kanske jag kan fortsätta hänga ut tvätten å få den torr, det är så härligt det luktar så gott.

Skall bara ta det lugnt väntar ju bebbar nu så det är bara till att vakaGlad.

Ha en bra dag

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

ixidixi
0

Lyllos er som har sol!!!!!!! Här så snöar det fortfarande!!!!!!Skrikandes
Nej då Emma jag ska försöka att inte slita ut mej..om jag inte redan är det efter 20 år som frisör..hhhhihihihi

Kram Chatrine

Alsace
0

Godmorgon från Göteborg!

Solen skiner, härligt, men sjuka barn som har ont i halsen och jag ska med min gamla far till doktorn hmhm….'

Huvudvärk och en förkylning själv som känns, Obestämdmen vi får glädjas åt solen och titta på bebisarna som leker här i köket, då blir vi glada….Skrattande

Ha en underbar dag där ute!

Gunnil

ophelia
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon från ett blåsigt Österlen.

Här blåser det.Men jag kan se solen och det känns härligt.Idag så ska jag ge tvättmaskinen extra uppmärksamhet.Lite mat ska vi väl ha under dagen också.Obestämd Å så får jag väl glädjas åt det som blommar ute nuGlad

//Sylvia

Coolgrim
0

Gomorron på min lediga dag. Jag vaknade i morse till SNÖ!!

Va sjutton är inte detta över ännu!

Jag skriver på min nya laptop, min gamla kraschade efter mycket strul,virus, ja allt, men hon blev 9 år min gamle laptop.

Vilken skön helg det har varit, katterna har haft kul varit ute och sprungit och busat. Dom älskar när jag är ute med dom då blir det liv i dom.

Nu tittar jag ut det kommer mer SNÖ!!

Ha en bra dag

Tina

Songhios
0

I Malung skiner solen och fåglarna kvittrar! Härligt.

Några blommor som Skåne kan bjuda finns inte på vår karta än. MASSOR av snö. Ser knappt ut hemma för all snö som rasat av taket! NÄR ska vi få se gräsmatta igen?

Misströsta inte Chatrine, snart är det FREDAG! Och vi får väl vara tacksamma att vi får vara med om måndagar. Så vi typ slipper ta emot måndagar postumtFlört! Och så blir ju helgen så värdefull när man haft måndag!

Kram/Inga-Lill

P.S Hur gick det i Finland? D.S

Marita-L
0

#3 Chatrine de säger på vädret att till helgen skall det bli soligt i hela landet så längta tills FredagFlört

Här skall det snöa igen på onsdag…hm.. nä jag tror inte på vädret allsOskyldigFlört

Crystal Pearl´s

ixidixi
0

Tack tack alla för era positiva tips!!!!!Kyss

Kram Chatrine

[Guardians]
0

Godmorgon

Idag vaknade jag av att solen lyste in i mitt sovrumsfönster samtidigt som katterna krafsade på luckan ut till trädgården, kan det bli mmycket bättre, ja, kanske :-)

För på det så bokade jag idag vår försommarresa som i år går till Mallorca så den 26/5 - 2/6 möter vi sommaren där nere.

Idag ska jag klippa mej och få massage, så idag ska man inte klaga på livet.

Ha det gott alla.

Annica

ps, synd du bor så långt bort chatrine, annars hade man ju kunnat byta frisör. Skrattande

Bettyback
0

God morgon från ett soligt Trollhättan. Jag blev väckt tidigt av att kissarna krafsade på nät dörren till sovrummet. Vanligtvis är sängen full av katter. Nu är den upptagen av Saga och hennes lilla rödsilvertabby bebis som föddes i lördags. Hon vill absolut vara hos mig och några dagar får det väl bli så.

Lena W

Betty Back`s Exotics

ophelia
0

Oh en så puttinuttig liten enGlad//Sylvia

Summerwinds
0

Här i Karlskrona har vi strålande sol och pulsgrader! Cool Igår var jag ute i skogen och gick och plockade blommor, det var super härligt!

#11 Grattis Lena till den lilla randiga bebisen!

Hoppas ni får en underbar vecka och att våren kommer till er andra också snart! //Eva

Songhios
0

Nej, OHHHJ! Kollar ut genom fönstret solen är borta och snön VRÄKER ner. Flingorna är större än mina handskar!

Det här fick vi nog från Ludvika, slår vad om att solen lyser där nu! Har i varje fall en god lunch att se fram emot, Toscansk köttfärsröra! MUMS!

/Inga-Lill

ixidixi
0

ingen sol så långt jag ser härRynkar på näsan

Kram Chatrine

Tjing-Ling
0

Hej hej. Här i Halmstad är det fullt solsken och 9 grader varmt.

ha en bra dag alla.

Ann-Louise.

Bullan
0

#5 Jösses!!!Förvånad

Hos oss såg det ut så här igår!

Inte illa det heller, men nog längtar jag tills snön faritFlört

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

Marita-L
0

#11 Super grattis till Sagas lille rödsilvertabby bebbe..ser super söta utKyss

Crystal Pearl´s

Annkis54
0

i Trollhättan är det lite blandat…sol o moln
men vi har varit ute både jag o katterna:)
Vad vackra kort ni visar…snö är vackert…på kort hehe
Stort grattis till Sagas lilla, Lena
Toscansk köttfärsröra, låter mums
recept kanske:)

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Killen
0

#0 och jag som faktiskt tänkte "Yes, äntligen måndag!"

kissmekate.blogg.se

Bullan
0

#11 Men så fin den verkar varaKyss Grattis!

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*