Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 753 ggr
Cajza
2009-03-21 09:51
0

LÖRDAG

Godmorgon från "södern"

Så härligt att vara ledig idag och även att slippa handla. Vi klarade av veckohandlingen igår kväll och även kattmatinköpen. Idag står det kattbad på schemat, bl.a. vår lille Latte ska i "plurret". Ikväll väntar 1:a delen av Robinsson, undrar hur det blir?

Ha en skön helg // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

englagirl
2009-03-21 10:45
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon från ett halvskapligt Sandviken.

Här står oxå kattbad på schemat, ska försöka att hinna med 3-4 vuxna då jag har ledig dag och man hinner med så myckat då.

Ska väl försöka att hinna med att gå det dagliga varvet med dammsugaren oxå och även fixa lite med hemsidan, men det får nog bli till kvällen, efter Robinsson.

Kanske jag passar på att fota lite kattungar oxå som öppnade ögonen i torsdags 1 vecka gammal. Det är tidigt tycker jag men har haft flera kullar nu på slutet där dom öppnat ögonen på dag 7-8.

Ett smakprpov på 2 av dom kommer här

Ha en underbar lördag allesammans!

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

Cajza
2009-03-21 10:54
0

#1 Ja visst är det tidigt, men det blir väl med katter som med barn de utvecklas snabbare. Jag jobbar på dagis men 1½ åringar och vad de kanSkrattande

Så söta de är dina småttingar. // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Marylands
2009-03-21 11:08
0

Här står det Ufo och Nike på bad shemat

Therese jobbar lördag idag så hon är på gång att ge sig iväg till jobbet

# Åhh där är Minus dockan såå sööt och brorsan ser lovande ut han med !!!  

Ha en underbar lördag alla

kram

Anna

ixidixi
2009-03-21 11:11
0

Här har det städats sen sju i morseSkrattande Nu har killarna en ren källare att vara i! Så nu är det övervånungen kvar! Hinner nog inte med några katt bad här hellerRynkar på näsan Stådningen ligger efter sen förra helgen..

Ha en underbar lördag!
Ps Lena vi hörs snartFlört Ds

Dockan
2009-03-21 11:36
0

SkrattandeGodförmiddag från Kalmar,va skönt för er som är ledigta o slippa jobba idag,gud va rum du har o städa hur orkar duhär hemma blir det trädgårdsjobb HM HM va roligt,sen en annan san, är det något fel på mig.Nu vill jag bara ha en söt vacker kattunge att kunna ställa ut,blir man sån på våren ,men lite impulsviv är jag nog.Ha en riktigt trevlig helg.Flört

Hälsningar LENAGlad

Annkis54
2009-03-21 17:04
0

Här i Trollhättan har solen värmt från en ganska klarblå himmel idag med.
Vi har oljat lite ute…utemöblerna var i stort behov av detta.
Ikväll ska vi vara barnvakter åt 3 barnbarn i några timmar, så Robinson får vi nog titta på där.
Ha en fortsatt trevlig helg alla

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

amarula
2009-03-21 17:37
0

Hej på er alla

Dagen började inte alls bra här i sjärnhov 'någon eller några har varit å slagit sönder 6 av 11 bilar på våran parkring å typ tagit stereo å sådat

tur var i allafall att våran bil var hel men syn om alla andra som fick rutor å annat förstörda

Men för övrigt så har väl dagen varit ganska så bra

ha en bra kväll på er alla

Lasse å Britt-Marie