Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 1475 ggr
Amorstroll
0

Vilken ÖVERRASKNING !!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

**WOW!
** 
Jag måste nog ha varit snäll i alla fall!?

I lördags blev jag kidnappad från SK's utställning av några (katt)vänner som tog mig ut på en superb middag och till min förvåning fick jag i födelsedagspresent något som jag aldrig kunnat drömma om, nämligen **en Canon EOS kamera!!!!!!!
** 
Redan i midsomras skrev jag att jag fyllt 60 år "på japanskt vis" d v s japanerna räknar enligt tradition en människas födelsedag inte när hon föds utan 9 månader bakåt…..fniss…. fniss…. Eftersom jag åker bort i helgen för att fira min mor som fyller 80 år firades jag en vecka för tidigt av mina gulliga kattungeköpare och vänner i kattvärlden.

Tusen Tack alla som varit med på denna underbara födelsedagspresent. Ni vet ju vilka ni är, så ingen nämnd, men inte heller glömd.

Snart kommer jag att bombadera er alla med mina "provfoton"

Kramar
från en lycklig
Lisa

Mayer
0

Hoppas Anna-Lena gav en grattiskram också från mig som hon lovade.

Hoppas du får en trevlig resa till mamma och Finland.

Kram

Anja och kissarna

Bullan
0

Grattis LisaSkrattande

Så kul med en ny kamera, det ska bli spännande att se dina foton framöverGlad du har ju en del fina "modeller" att fotograferaFlört

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

EddaM
0

Grattis grattis, ser fram emot att se många fina bilder nu=)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

BeautyAngels
0

oh vilka goa vänner du har Lisa. Grattis till din kamera :)
kram Linda

frukove
0

Grattis Lisa 2 ½ timme för tidigtGlad men jag tror jag hunnit somna innan det blir den 20 mars!!!!

Jag är så glad att jag lärt känna dej-det blir alltid en massa glada skratt när jag pratar med dej!Och du lär mej så mycket om katter, hela tiden!

Hoppas du får en bra helg med din mor när ni firar 140 år tillsammans!!!!!Det tycker jag är så fränt att ni fyller jämnt med en veckas mellanrum!

Vi kanske får se lite bilder från din Finlandsresa också?!

Men i övrigt så väntar jag med spänning på nya bilder på dina troll där hemma!Lycka till med din Canon!

Ha en riktigt bra födelsedag Lisa!!!!

Heléne

Cybercat
0

Ett JÄTTEGRATTIS på födelsedagen Lisa!!

Inte behövde du en EOS för att ta vackra bilder, du brukar ju förära oss med underbara kattbilder lite nu och då. Kan bara ana hur bra de blir nu med denna superkamera, vilken kanonpresent! :)

Avslutningsvis, igen: Grattis, grattis, grattis!

[Guardians]
0

Stort GRATTIS Lisa, kul med dubbel jömna födelsedagar.

Väntar med på att du ska ta massa nya bilder på de små godingarna :-)

Annkis54
0

Stort GRATTIS Lisa på din stora dag.
Vilka underbara vänner du har:)

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Songhios
0

Nämen va härligt med såna vänner Lisa!

STORT STORT GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!

Kram/Inga-Lill och Simone

nettan123
0

Grattis Lisa på din stora dag och ha en trevlig resa till Finland.

Ser fram emot bilderna som du lovade att bombadera oss med.

Kram Nettan

Alsace
0

GrattisSkrattande

Gunnil

krasivis
0

GRATTIS på födelsedagen!!!

Elisabet

miascharming
0

Så roligt för dig & Grattis:-)

Amorstroll
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

TUSEN TACK!

samtliga för era gratulationer!

Jag måste bara visa några foton som jag fått mig tillsänt från Eva Engvall, Heliotropes katteri på mina silverexot kattungar. Visst syns det att Eva är en konstnärssjäl!?

Några till alster från Eva…..

Eva köpte en blå perserhane S*Amors Troll Big Bang från mig, som ni säkert såg ett jättehäftigt julkort på också när "BB" susar nerför skidbacken…..!?

Kram

Lisa L

S*Amors Troll

(som skall sussa snart för att åka bort tidigt i morgonbitti…….)

[Guardians]
0

Vilka fina bilder på underbara silverkatter

dexter
0

Underbara katter och bilderGlad

Kramisar oss 3

Bullan
0

Jättesnygga foton!!! Den med skogen är ju hur fin som helst! Nog är Eva konstnär alltidSkrattande

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*