Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 730 ggr
englagirl
0

God Morgon onsdag 18/3

Jaha, då är det jag som får börja med att önska er alla en god morgon!

Jag brukar ju inte hinna att skriva så mycket på morgonen om jag börjar tidigt, men om man kliver upp en hel timme för tidigt, jaaaa, då räcker tiden till.

Jag hade klockan på ringning till kl 06,00 och vaknade tio minuter innan klockan skulle ringa :-o(

Jag stängde av alarmet före ringning och klev upp, JÄTTETRÖTT,(gick o lade mig 00,45 efter sista matningen) och började med att mata Sam och hans kompis , tömde lådorna, bytte vatten och fyllde på mat och var på väg in i duschen då jag sneglade till på klockan……….05,30!!!!!!!!!!! Jag hade alltså HELT I ONÖDAN klivit upp kl 04,50!!!!!!! Obestämd

Så nu sitter jag här och har redan hunnit att äta frukost, gjort alla sysslorna som ska göras för katterna och har hur mycket tid över som helst!!!!Skrattande

Nu ska jag bara duscha sen ska jag ner och jobba några timmar för att sen åka til veterinären och besiktiga den sista ragdollen som flyttar på fredag.

När jag kommer hem ska Polka och Bogdan få sina bad och dammsugaren väntar säkert oxå på att få gå runt ett varv!

Här skiner solen i alla fall från en klarblå himmel och det känns att det är vår i luften, det är sååååå skönt!!

Hoppas att ni får en alldeles underbar dag!

Var rädda om varann!

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

Dolleminas
0

#0 Hoppas du får en bra dag på jobbet!! själv hatar jag att köra i denna modd och slask och kör försiktigt för att inte kunna stänka ner nån stackare som går… dessvärre finns det människor som inte visar hänsyn utan stänker ner ALLT!!!

Sitter och njuter lite av lugnet innan det är dags att väcka barnen…. Ska sen iväg mot stan och få katterna omvaccinerade + att jag ska byta ut en legodublett som sonen fick i Lördags när han fyllde år…

Sen i eftermiddag /kväll är det än en gång dags att jobba…. Imorgon LEDIG!!! så det jag inte hinner idag får bli i morgon…

Ha en bra dag alla!!!

Tjing-Ling
0

Godmorgon från ett soligt Halmstad. Ja, det känns att våren är på väg. Funderar på om jag ska hänga ut min lakanstvätt idag, är så skönt och plocka in den och lägga den i sängen igen. Härligt.

Ha en härlig dag alla.

Ann-Louise.

Marita-L
0

God morgon !

Idag blir det nog ännu en solig dag. Ser solen lysa igenom  trädtopparna…så skönt !!

Busan har hållt mig vaken från å till hela natten..mitt hår ser ut som jag har haft en vild nattFlörthon har passerat 7 kilo strecket å hela hon är stor som ett hus.Tyst Ökat lite mer än 2 kilo sedan parningen..

Ha en trevlig dag och kör försiktig

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Coolgrim
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gomorron

Det är så vackert i Stockholm! När jag bl.a. kör över Västerbron och ser hela stan i fullt solsken så blir jag så glad, det är så vacket.

Snön är inte borta i Åkersberga så där i min skog är det vinter  skare/modd  och så kör jag 5 mil in till stan då är det vår! Härligt

Idag blir det en stressdag, ska försöka gå hem tidigare(friskvård).

Igår upptäckte jag två stora sår på min vita perser vid örat närmare kinden. Konstigt? Har dom slagit eller.. det brukar dom inte göra. Jag får ha koll på såren! katterna!

Ha ré

Tina

Chakmools
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon på er,

Hoppas du får en skön dag Lena trots den tidiga starten.

Själv har jag så svårt att fylla dagarna nu när jag är sjukskriven, får i stort sätt bara sitta stilla ( har opererat bort ett cholesteatom i örat). Men idag är det 1 veckas återbesök och jag kanske äntligen blir av med förbandet/tortyrbandet/pannbandet. Jag har en linda runt huvudet och jag håller på bli knäpp, det kliar och spänner….men men…bara man blir frisk så går ju allt.

Njuter annars av en kopp kaffe här i solen. Det verkar bli en fin dag i Skåne.

Häls Helena

ixidixi
0

Godmorgon, här i L-A skiner solen för fullt och allt känns mycket bättre då…Flört Ha en underbar dag!

Kram Chatrine

ophelia
0

Godmorgon från Österlen även här skiner solen och blåsten från igår har mojnat.Känns så skönt..

Ha en bra dag.

//Sylvia

Annkis54
0

God eftermiddag från ett strålande soligt Trollhättan.
Jag var uppe "tidigt" för sonen behövde ta bort lite vaxproppar..så vi var på vårt sjukhus kl 9.
När jag kom hem kl 10.hade jag ff inte vaknat…så jag la mig igen o gick upp 12Flört..så nu är jag mänska igen:)
Åt min frukost ute på altanen. Droppade klädplagg efter klädplagg..så nu fick jag gå in…för min bleka hy hade fått enough.
Guuuud så skönt att det är vår…
nu börjar man se de små sakerna som man måste göra ute:):)=

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se