Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 605 ggr
Cajza
2009-03-09 06:35
0

Godmorgon måndag

Godmorgon från ett mörkt och lite småruggigt Trelleborg. Det känns som bara jag är uppe i hela området.

Min familj sover ännu, Fredrik har influensa, hostar, nyser, huvudvärk (känns som huvudet ska spricka, sa han) och knallröda ögon. Mattias har precis börjat sin influensa, Han ska tenta onsdag och fredag, kan kurera sig mellandagarna och jag och mannen har redan klarat av våra.

Nu väntar jobbet, "hur många är friska av oss idag"? Flört

Ha en bra dag // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

ixidixi
2009-03-09 07:11
0

OO det är flera som är uppe tidigt ser jag! Jag är frisk peppar peppar…….
Ja så är det måndag igen.Skrikandes
Det är mycket roligare då det är fredag tycker jag. Tungan ute
Denna vecka kommer att gå fort.
Jag ska fixa och trixa tills jag ska åka till Finland på fredag.Förvånad Jag ska ställa ut på CFA för första gången. Det ska bli mycket spännande och se hur det funkar.Flört

Ha en bra vecka allihopaGlad

Kram Chatrine

Marita-L
2009-03-09 07:47
0

God morgon från disiga Viskafors!
Nu har man redan varit upp i två timmar å vad har jag gjort..druckit kaffe å tittat på nyheternaGladlatat mig.. Busan har nog gosat av varenda hårstrå i natt..aj aj vad jag känner mig tunnhårigFlört

Idag står det kattbad på min göra lista.. hoppas inte strömmen går igen hihihi

#0 Usch influensan är inte kul.. han får krya på sig.. här har vi haft den men den verkar inte riktigt till att vilja släppa tagaet..

#1 åhh vad spännande Lycka till

Ta det lugnt å njut av dagen

/ Marita

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Annkis54
2009-03-09 18:59
0

Här i Trollhättan är det mulet o blött
men mindre o mindre snö blir det kvar o det är bra.
Jag är frisk..peppar, peppar..knappt man vågar säga det.:)
Förbereder o förbereder inför vår utställning..tror jag förbereder ihjäl mig:)
vad spännande Chatrine…då väntar vi oss en rapport sen.
Jag hörde av min vän boende i Tyskland att Sverige har fått sin första CFA klubb o att det förbereds en CFA show i Sverige oxå..inte vet jag…

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Cajza
2009-03-09 19:12
0

Fredrik var hos doktorn och han har bihåleinflammation. Det rann var ner i svalget, så han fick antibiotika 2 piller 3 gånger om dagen i 10 dagar. Just nu så sover han "så sött" i sin säng // Karin

Karin

Annkis54
2009-03-09 19:16
0

aj aj
inte käckt…bläää
så mycket tabletter…har faktiskt aldrig hört talas om pc 3 ggr/dag
stackars Fredrik

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Cajza
2009-03-09 21:09
0

#5 Jag har själv fått det en gång tidigare när det hade utvecklat sig till riktig inflammation i bihålerna. Sedan har läkarna kommit fram till att det är bättre att fördela penicilinet på 3 gånger, det blir ett jämnare intag. // Karin

Karin

ixidixi
2009-03-09 22:13
0

#3 Ja det stämmer att det har bildats en CFA klubb i Sverige. Men jag har inte hört nåt om nån utställning än? Men det kommer att bli såå spännande att tävla i CFA eller i allafall vara med och se hur det är. Tur jag har min vän Malin med mej så hon kan tala om hur allt ska va och så. Rapport kommer efter helgen

Kram Chatrine

Amorstroll
2009-03-18 11:55
0

# 1 och # 7

Väntar med spänning på rapporten från CFA showen i Lahti, Finland som var nu i helgen. Har inte hört något på någon listan ännu….

Vet många som planerar att åka på nästa CFA show i augusti som kommer att hållas i Helsingfors.

Har själv aldrig varit på någon sådan.

Nyfiken

Lisa

S*Amors Troll