Ska man skratta eller gråta?
Det här går att läsa i min gästbok på min hemsida!!!!
Andie | 2009-03-09 (14:22)
Läste i Corren att tio av dina katter blivit avlivade och två omhändertagna eftersom du inte ens brytt dig om att åka hem till dem och mata/ge dem vatten på länge. Riktigt jävla uselt av dig! Hoppas verkligen att du har dåligt samvete nu, det förtjänar du verkligen, din äckliga djurplågare. 
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

Spar IP-Adressen och blir det mer gör en polisanmälan.
Kattutan men stolt Plåtis ägare
MEN!!!!!……ja polisanmälan låter ju bra. De måste gå att spåra…
Nämen du man tror ju inte det är sant,va är detta för folk.
Hälsningar LENA
VAAA????? Men hallå vad är det för pucko??? Du bor väl inte i MJÖLBY??? Fyyy f..n finns folk till allt. Men du kan väl ta bort inlägget? Ja som sagt gör en polisanmälan!!

Hur kan folk som inte vet nåt uttala sej i såna här allvarliga fall.
Gör en polisanmälan för kränkning!

Någon som missat geografilektionerna i skolan. Det är ju väldigt långt mellan Mjölby och där du bor.
Folk är inte kloka. Hoppas du kan spåra personen som skrivit detta och att du får bort inlägget i din gästbok.
/Ingela

Idioter finns det överallt, slå dövörat till och lyssna inte. Anmäla hjälper inte mycket, leder sällan till åtal, men man undrar ju vem det är! Håller med de andra de är puckon som gör sådant, elaka helt enkelt och utan eget liv. Vem fan har tid med sådant och utan fakta på fötterna. Jag förstår inte allt hat som florerar över nätet och att folk har så lätt för att kränka andra för att de sitter skyddade bakom en skärm.
Du vet i alla fall att det är ngn som inte kan geografi, samt att ngn inte är din bästa vän och antagligen avundsjuka på dig och inte håller sig till fakta utan slänger ur sig saker utan att ha på fötterna.
Känner du igen beskrivningen på ngn?
Kanske långsökt från mig, men stå på dig annars gör ngn annan det.
kramisar Gunnil
amen
Ja a du Lena jag tror man både kan skratta och gråta för jag ser inget annat än att någon bara vill dig illa. Så bryr dig inte för vi vet att inte du är den personen.
Ta bort den från din gästbok å försöka att lägga detta åt sidan.
Ju mer du mår dålig av det ju mer gottar personen sig så jag säger
som #7
Kram på dig
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

En stor kram till dig Lena!
Du är en underbar människa, vän och uppfödare.
kram Lillevi
Generosa´s Perser
www.generosas.se

Ja du vännen, det finns en hel del dumma människor där ute! Och en sak är då säker DU ÄR INTE EN AV DOM!!!!!!!!!
Kram Chatrine
tråkigt Lena :( Hoppas du inte tagit allt för illa åt dig. För du och de flesta andra vet att det INTE är dig det gäller !!!
Kramar Linda