Gomorron 16/3!!
Har varit här inee lite sporadiskt några dagar/nätter… har jobbat ganska intensivt och värre blir det, har just nu 50% tjänst som per.assistent, det kommer att höjas till ~64%, men under tiden schemat utformas helt så blir det "tvättstugeschema" på detta har jag/kommer jag jobba ^30 % som avbytare, där det finns luckor i mitt ord. schema… hängde ni med? (känner mig mest som en tim.vik överallt just nu…
)
Hur som helst så önskar jag alla en bra dag!!!
God morgon !
Disigt väder men jag hoppas på lite sol glimtar. I dag skall jag bara ta det lugnt..tvätta lite.. mysa med stora magar
äta gott.
#0 Ja ibland kan det kännas lite konstigt när man börjar med tvättstugeschema men det är precis i början sedan blir det bättre.
Personligen så tycker jag uppläggningen är bättre för du kan själv avgöra när du vill jobba dina timmar och vill du jobba mindre en vecka så göra du det.
Du skall se att det blir bättre det är nog så för alla och glöm inte att våga säga nej om det är en dag då du inte kan/vill jobba.
Ha en bra dag alla
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Gomorron!
Men då har du iaf inga sysselsättningsproblem
om du jobbar mkt.
Själv är jag hemma för "vård av barn" idag…..det är hopplöst med dagisbarn- det går aldrig en hel månad utan att man är hemma mist 1-2ggr
.
Ang "tvättstugeschema" så tycker jag att det är jättebra , det enda negativa är väl att det tar mkt tid att justera det….
Numera jobbar jag på fast schema igen …..fördelen med det är ju att man vet lång tid i förväg hur man ska jobba….kan ju kolla idag om jag ska jobba julen om 3 år eller så ;)
/baloo

Godmorgon från Göteborg! Jag har 5 vilda ungar hemma i dag, skolan är stängd och en vännina har jobbat natten där min far bor och all barnomsorg är stängt. Så jag fick ta hennes barn i natt. Ska snart ta alla 5 och åka till Allum för att de inte ska riva huset. Vaknat av parningsskrik i natt och vet inte vem som blivit parad, men jag har starka misstankar om vilka två som hållt i gång, hmhm
Finns inte så många som löper igenom här, känner råttorna väl
jaja det är inte så farligt nu får de ju paras men de behöver inte väcka mig
Ha en underbar dag därute och ta det lungt
kramisar Gunnil