Perser iFokus

Perser

Etikett02-allmänt-kattprat
Läst 602 ggr
Alsace
0

Nikki har flyttat!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har  Nikki Flyttat hem till Lotta (Sidentassen)

Lotta och Hasse var här i Göteborg i helgen och passade på att ta med "lilla Nikki hem till sig. Det är tomt utan busfröet, men hon och Lotta fann varandra direkt. snyft saknaden känns, men jag vet att hon har det bra hos lotta.GråterSkrattandeKyssSkrattande

kramisar Gunnil

miascharming
0

Så fin hon är :-)

Ja fy så tomt det blir när en bäbisar flyttar, Men efter ett tag väldigt OK- när man VET att de har det & mår bra Skrattande

Önskar Nikki all lycka till i sitt nya hem!

Kram

Marita-L
0

Hon är jätte finGlad

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Balasores
0

Hon är jättefin !!!

Ha det så gått

SkrattandeChristina

Alsace
0

Tack tjejer, jag gillar hennes utseende med, men det är tomt utan henne, men det är som det ska. De man har kvar längre hemma känns ju alltid mer när de flyttar. Ha en underbar dag där ute

Tessan73
0

Gud så fin hon är nikki,,förstår du saknar den sötnose

Kram Tessan

Alsace
0

Tack tessan

kram Gunnil

SussiF
0

Hihi, jag har gosat med Nikki jag :-) Hon ÄR en liten kelgris !och busig precis som småkissar ska vara. Snygg är hon med.

Marylands
0

Vilken sötnos Nikki är !!!

Anna

Alsace
0

Tackar som mjukost, hon tyckte att jag var en sådan där med horn i pannan för all kattvård hon utsattes för, Men hon föll som en fura för sin nya matte och ungarna älskade hon så man blev lite sotis nästan. Busade mycket med min nya hane som e bebis, så han har skittråkigt utan henne nu….det blir tomt utan dem som gått kvar länge, även om man vet att de ska flytta så fäster man sig alldeles för mycket……..

Gunnil

Generosa
0

Kanonsöt tjejGlad

kram Lillevi

Generosa´s Perser

www.generosas.se

Dockan
0

SkrattandeHon är väldigt vacker o sö.tKyss

Hälsningar LENAGlad