Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 461 ggr
Marita-L
0

God morgon Fredag

Ja nu var det äntligen Fredag, snön ligger som ett tjockt täck över hela naturen..ca 10 cm kom det igår =/ Hoppas det smällter bort idag.

Nu har jag packat nästan allt till utställningen i morgon, har bara det där sista som man aldrig kan packa förren precis innan man skall åka.

Skall städa lite och sedan har jag ett bad kvar … sist men inte minst vila resten av dagenGlad

Alla ni som åker idag … Kör försiktigt !!!

Ha en bra dag

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Cajza
0

Godmorgon från "södern"

Vi har ingen snö, men det har regnat och det är stora pölar på gatorna. Vi har 3 +grader och ganska dimmigt.

Ha en bra dag Marita, med kattbad och vila och lycka till imorgon.

Lycka till alla som ska ställa ut imorgon // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

ixidixi
0

Godmorgon,ja i L-A har det kommit ner snö i natt…blääääääääääääääRynkar på näsan
Sitter här vid datorn och försöker att vakna…Snart ska jag åka till
V-ås och hämta Malin . Sen bör det av till Finland på min första CFA utställning.Cool Jag ser verkligen fram emot detta!Skrattande Rapport om detta kommer på måndag då jag kommer hem.Flört Tyvärr så har jag inte fått med mej nån kamera för min väska är såååå full.Förvånad

Ha en bra helg allihopa

<kram Chatrine

Tjing-Ling
0

Godmorgon från ett snöigt Halmstad, men det regnar lite nu så det smälter snart bort igen. Här är det också kattbad och det sista ska packas. Sen är det lite vila hoppas jag, om inget annat händer. Ska bli kul att åka på utställning igen.

Lycka till i Finland Chatrine.

Ann-Louise.

Amorstroll
0

# 2

LYCKA TILL i Finland!

Jag har flera finska vänner som kommer att vara på CFA utställningen. Det skall blir kul att få rapport därifrån såsmåningom.

Själv ser också framemot en trevlig helg på SK i Stockholm där jag skall vara domarassistent (som vanligt!). Skall ut på lördagkvällen i huvudstaden så någon schlagertävling kommer jag inte att hinna se.

Trevlig Helg!

önskar

Lisa

S*Amors Troll

Songhios
0

Lycka till Ni som ska på utställning!

//Inga-Lill

Helen68
0

Min fredag står det städning på!

Igår så åkte jag sista resa till Stockholm på 10v. Känns så skönt.

Nu blir det praktik hos Lenas Trafikskola i Sandviken!!

Det ser ja fram emot sååå mycket!  Skrattande

Trevlig helg på er

[Guardians]
0

Godmorgon, skall snart iväg och jobba och hemma igen vid 22,30 om allt flyter på. Då skall jag packa bilen för morgondagens utställning, tyvärr blir det bara en katt med. Även här ligger snön vit på marken men det töar rejält så snart är den nog väck.

Undrar om det finns nån servering på utställningen imorgon så man kan köpa kaffe?

Amorstroll
0

Hejsan Annica!

LYCKA TILL! Vilken av dina katter skall du ställa ut?

nyfiken

Lisa

S*Amors Troll

Marylands
0

"2 Har hållt alla tummar och tassar för er i Finland idag

blir spännande med rapporter när ni kommer hem

Lycka till imorg med och alla som ställer här hemma oxo

Anna