Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 613 ggr
Songhios
2009-03-12 17:25
0

Fnittertråden!

Hittade en himla kul tråd så jag har fått skratta så tårarna runnit!

Delar med mig!

Support

Kunden- Jag har fått internet och behöver hjälp! Supporten- Okey, hur långt har du hunnit i processen? Kunden -Jag har packat upp den ur lådan! Supporten-Har du satt i alla sladdar och slagit på datorn? Kunden-Datorn? Jag har ingen dator jag har ju köpt internet! Fniss fniss

Kunden- Jag kan inte logga in på min dator! S Har du rätt lösenord då? K- Ja, det fungerade när min kompis gjorde det- S-Såg du lösenordet? Ja, det var fem stjärnor!

Vi kör väl ett par dirty också!

Nu är Gustav impotent till 200% Vännen -Men det kan väl aldrig bli mer än 100%    -Jo, imorse ramlade han i trappen och bet av sig tungan.

Lappgubben till sin kompis-Vet du att i södra Sverige tvättar sig kärringarna i underlivet. Va f-n säger du då försvinner ju viltsmaken!

Glad Har Ni nåt att kontra med?

/Inga-Lill

IdaJ
2009-03-12 17:57
0

Skrattande

Alsace
2009-03-12 18:27
0

de var kul hihihe

monica75
2009-03-12 18:42
0

Ett litet bidrag från mig:

Chefen frågar sin nya sekreterare:
- Hur sätter du egentligen in pappren i pärmarna?
- Efter det bibliska systemet!
- Hur hittar man där?
- Sök och du kommer att finna!

Avrättning

En fransk greve skulle avrättas och eftersom han var                                den 100:e som skulle avrättas så sa bödeln:
- Ni får välja bila. Slö, vass eller supervass?
- Supervass, sa greven.
- På knä, eller stående?
- Stående.
Greven ställdes på plats och bilan föll, men greven                                  stod helt oberörd kvar, frågade sedan:
- Det hände ju inget?
- Jaså inte, sa bödeln, skaka på huvudet då!

Annkis54
2009-03-12 19:32
0

HA HA HA
mycket bra

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

yadhayezibas
2009-03-12 20:48
0

hahaha!! Det var skoj!! Skrattande

Jag har några oxå men de är lite små dirty Cool

Den döva maken tecknar till den döva hustrun på bröllopsnatten: Älskling, vi borde ha ett system så vi kan kommunicera med varandra i sängen på natten då det är mörkt.

-Ja det vore bra. Om du klämmer på mitt högra bröst då vill du. Om du klämmer på mitt vänstra då vill du inte. Låter det bra?

- Ja det gör det. Då kan vi göra så att om du vill, då kan du rycka i min snopp 1 gång. Om du inte vill så kan du rycka i den 50 ggr.

Bert karlsson var på ett evenemang och i hotellbaren träffade han en kvinna. Det blev som det blev, och på morgonen sa hon retligt: Det var ingen stor artist du hade att komma med.
Njaaa svarade Bert, artisten är det inget fel på.Han är bara inte van att uppträda i så stora lokaler…

CoolSkrattandeSkrattande

Tessan73
2009-03-12 21:10
0

ha ha ha,,,det här var ju en helt underbar tråd

monica75
2009-03-12 21:35
0

Vågar mig väl på 2 fräckisar jag oxå….

En finne går till doktorn.
- Doktorn, jak e så jävla trött jämt. Sener mej utmattad varje dak.
- Beskriv en dag så ska vi se vad vi kan göra, svarar doktorn.
- Vaknar klockan suu och nullar särringen. Äter frukost och nullar särringen. Åker till joppet och joppar. Åker hem på lunchrasten och nullar särringen. Joppar, åker hem, nullar särringen, äter mittak, nullar särringen, tittar tefe, lägger mig o nullar särringen tre gånger.
Doktorn småler och säger:
- Du kanske själv har nån ide om varför du är så trött på dagarna?
- Jak vet inte, doktorn. Tanse det kan pero på allt småronkande på joppet?

Det var lappgubben Kyrpi som skulle upp på fjället och räkna sina renar. När han kom upp till kåtan upptäckte han sin kollega lappgubben Sampo stå och våldta en ren…
- Vo gör tu Sampo, frågade Kyrpi.
- Jo, je va te toktorn ikår o sa att je hatte sån värk. Tå sa toktorn att Voltaren pruka hjälpa…

Tessan73
2009-03-13 15:54
0

Alla HUS (Helsingfors Univeritetssjukhus) koncernens psykiatriska enheter uppmanas tillämpa "Badkarstestet" vid inskrivning av patient.

Under ett besök på ett mentalsjukhus frågade jag psykiatridirektören hur man kan avgöra huruvida en patient borde institutionaliseras eller inte.
- Jo sa direktören, vi fyller ett badkar med vatten. Sedan erbjuder vi åt patienten en tesked, en tekopp eller och en hink. Han /hon ombeds att tömma badkaret.
- Jag förstår, sa jag, en normal person skulle använda hinken för att det är större än teskeden och koppen!
- Nej svarade direktören, en normal person skulle ju dra ur proppen - önskar du en sängplats närmast fönstret?

Denna kommentar har tagits bort.