Barnkammaren
Nu är barnkammaren inredd lite grann.
6 veckorskullen har fått en egen liten hörna som dom kan rumstera om lite i nu då jag behöver mitt sovrum där dom har bott i fram till nu till nästa kull.
Skulle vara kul att se lite bilder på era barnkammare där hemma. Kanske man kan få lite ideér då man som vanligt har idétorka 
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
Men guuuud så fint Lena! Jättemysigt tycker ja dom verkar ha. Hur hög är den där skivan då? tänkte på att dom snart kan kravla sig ver…….eller näe……
Kram

Näää det kan dom inte och OM och när dom kan det så är det dags att ta bort den och dom får lite större yta. Dom har ju hela det rummet till förfogande, det är det rummet med den runda sängen du vet :-)
Dom är redan nu duktiga på att gå på lådan allihopa men får dom för stort på än gång så funkar det inte.
Kram o ha det bäst!
//Lena
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

Håller med Helen vilken Barnkammare alltså!!!! rena paradiset för dom små..Det har du gjort bra Lena!!!
Ser fram emot bilder på dom små jag skymtar därnere ;)
Kramar
Anna
rena drömmen

Oj Oj OJ vilket paradis dina kattungar har!! Vilken skulle inte vilja vara kattunge hemma hos dej???
Kram Chatrine

ÅÅ så fint !!
Vilka roliga saker i kattungehörnan, spec lilla huset med trappa upp 
Kattungarna är givetvis supersöta oxå 
Sitter själv och funderar på lite hur vi ska göra med kommande kattungar då vi är på G att flytta till hus med färre antal rum…och kan tyvärr inte ha ett rum avdelat för enbart kattbebbar…
/baloo

Vilken underbar barnkammare.Roligt att få lite tips och ideer hur man kan fixa till det.
//Sylvia

Vilken barnkammare du har där hemma Lena WoW 
Ha det så got
Chrisitna
wow vilken lyx
.. ser kanon fin ut förstår att dom springer omkring i ett paradis av roliga saker
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Vad fint du har det=) Mina får springa runt i lägenheten som de vill. Och lådan har de skött nästan exemplariskt=)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

Jättefin barnkammare 
// Mia
Vilket bra utrymme, jättefint

Min lägenhet består av 8 RoK så det skulle inte funka att ha småttingar springa runt i hela lägenheten då dom är så här små 
Jag börjar alltid från dom är ca 4 veckor med att lära dom gå på lådan och då behöver dom ett mindre utrymme för att sedan låta det bli större o större. Dom lär sig ganska fort att bli rumsrena då.
När dom är ca 8 veckor för dom husera fritt i hela lägenheten och då hittar dom till alla andra lådor oxå 
//Lena
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

Nämen ohh vilken underbar barnkammare, måste vara underbart med så stort utrymme så man kan göra så där fint åt dom små. mina får tillgång direkt till tv-rummet när dom börjar knata omkring.
Kram Tessan