...och så var dom bara 5
Hej på er alla!
Lizzys kull blev idag 4 dar gamla och nu har min lillsnutta gått bort. Hon orkade inte tampas med alla bröder och mig ville hon inte ha mat av till slut heller.
Får vara tacksam att killarna än så länge verkar starka och går upp i vikt. Håller så många tummar jag kan (nja typ 2 då) att dom kommer fortsätta må bra.
Ha en trevlig tisdagskväll!
Kram på er från Monica
usch vad tråkigt men tyvärr något som kan hända.. Lycka till nu med dina grabbar.
Hur går det med mammas mat? Ger hon dom di nu?
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

#1 Det går bra och hon har en del iaf. Har ju lagt min energi på tjejen o killarna har ju gått upp ändå utan intensiv stödmatning. Nu håller jag noga koll på vikterna o ger om jag anser det nödvändigt.
Detta var ju tyvärr något jag väntat mig men jag är väldigt tacksam att det nu ligger 5 underbara pojkar och myser här hemma. Fast det är klart man grämer sig att det var enda tjejen men sånt är naturens gång och jag måste övertala mig själv att jag gjort så gott jag kunnat, annars blir man väl knäpp om jag ska fundera på om Jag gjort nåt fel. Nä nya krafter o tag..
//Monica

Nej men vad tråkigt
.
Skönt att gossarna mår bra iaf !
/baloo
Vad skönt att höra att mamma har så det räcker till dom. Du skall absolut inte anklaga dig själv du har gjort vad du har kunnat !
Kram på dig
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Tråkigt ,men sånt kan hända. Lycka till med grabbarna.
Kram Chatrine

Tråkigt när sådant händer, men du gjorde vad du kunde. Va skönt att dina pojkar mår bra och att mammakatt har mat till dom. Njut nu av dina bebisar, för tiden går så fort. // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens
Tråkigt Monica
Men DU HAR GJORT ALLT DU HAR KUNNAT
Viktigt nu är att mamman äter mycket bra o så ska du se att de resterande ungarna klarar sig
de hade ju så bra vikter
Vi håller alla våra tummar för dig.
Jag tycker att du är jätteduktig…det är ju bara din första kull…o är tamejsjuttsingen inte så lätt att veta hur man ska göra.
Detta är absolut inte ditt fel…honan var ju oxå mycket mindre än de andra
Nu tar vi friska nya tag……
Kram från Annki

Uff va tråkigt men sån ær det ibland..!!! Lyca till med resten..!!
Kramisar oss 3
Jättetråkigt när det händer, man tycker att man har gjort något
fel, men det har nog dom flesta varit med om.
Gläd dig åt dina gossar och lycka till med dom.
Kram Rosie 

Tack till er alla för värmande ord. Gossarna mår prima idag med.
//Monica

Håller tummarna för att allt går bra med dom små gossarna 
// Mia