God morgon Onsdag
Samma väder som igår, dugg å mörkt. Kanske får vi se lite av solen idag också
Har några bad till idag sedan är det kanske en visit till staden som gäller..eller så tar jag det i morgon
Lite mer packning inför helgen annars lugna gatan.
Ha en bra dag
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Godmorgon, Här SNÖar det för fullt bläääääääääääää.
Jag vill ha vår och slippa denna snö. Ja det är bara att ta tag i denna onsdag och börja ge alla små sin mat, sen till jobbet.
Ha en bra onsdag.
Kram Chatrine

Godmorgon från ett snöigt Halmstad, vad jag är trött på detta väder. 8:30 så ska jag iväg och kastrera min hankatt. Han har börjat att pinka och det är inte så trevligt, och stöddig har han blivit så nu åker kulorna.
Här blir det också kattbad idag, och kolla över så man har allt till helgen. Då ses vi till helgen Marita, och kör försiktigt.
Ha en bra dag.
Ann-Louise.
#2 oj oj nu blir han inte så tuff längre då

Självklart syns vi i helgen , kör försiktigt du med och alla andra som ger sig ut på vägarna.
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Godmorgon från Göteborg! Här är det kyligt och mulet, men ganska ok. I dag är det städdag. Sedan köpa födelsedagspresent till den blivande tolvåringen på fredag. Jag lär komma ner till utställningen men ställer inget själv, Snuzan får ställa även om jag varit med och badat och fixat trollet. Har valt att inte ställa då jag flyttade för snart två veckor sedan till större lägenhet och det räcker som stress för mina katter.
Ha en underbar dag!
Gunnil