Perser iFokus

Perser

Etikett03-avel-genetik-uppfödning
Läst 679 ggr
Boromir
0

DNA-test för agouti?

Kanske kan jag få lite hjälp här. Jag vill DNA-testa min rödmaskade perserkille, både PKD och agouti och undrar vilka ni andra här på forumet skickar era DNA- tester till? Tidigare har jag använt mig av UC Davis, men vet att det finns en hel del andra ställen som fungerar minst lika bra. Finns det någon  tidigare tråd för detta?? Kan någon isf putta till den så jag hittar den?

// Malin

Cajza
0

Hej Malin!

Om du går in på Länkar, så finns där olika ställe att skicka till. Tror att det står överst. Vi skickar alltid vår PKD till Gribbles i Australien och vi är nöjda. // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Marita-L
0

God morgon Malin !
Jag skickar mina till samma som Karin här ovan och är så nöjdGlad

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Annkis54
0

de sista testerna har jag skickat till

http://www.animalsdna.com/
lika bra..
samma pris
färdigt kuvert att skicka

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Boromir
0

Tack för era svar, bra att få tipset om länkarna också, där hade jag aldrig varit in. Nu gäller det bara att bestämma mig för vilket ställe jag ska använda.

Kram Malin

Erna
0

Australisk dollar är lite billigare just nu än US dollar, ifall det är viktigt för dig.

MVH Erna

Erna Dahlhjelm
Perser & Exotic: Chinchilla,
Shaded silver, Golden
www.yamacatos.se

Boromir
0

#5 Tack för infon,  jag är mest ute efter att hitta ett riktigt säkert testställe, och jag tror att det är bra om man har mer än ett  ställe att vända sig till, om det skulle vara så att det "vanliga"  inte längre fungerar av någon anledning.

// Mvh Malin