God morgon Tisdag
Idag regnar det i Viskafors och det är mörkt å grått. Men ändå skönt att det regnar bort den hala isen som ligger hård på marken.
Idag skall jag gå igenom lite utställning saker..kolla så allt finns å om det behövs inskaffas något.
Ni får alla ha en bra dag
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Godmorgon, Va tråkigt med regn! Här i L-A så är det grått och tråkigt!! Sitter på jobbet och väntar på att en färg ska bli klar. Sen ska man jobba hela dagen sen så ska det inhandlas lite saker till Finlands resan.
Ha en bra tisdag
Kram Chatrine

Gomorron!
Här i Gävle snöar det igen. Va less jag blir med tanke på att det slaskat o börjat gå bort under några dagar. Men vinterna är väl inte slut än då.
Idag är jag hemma och tar hand om mina små, går sådär med viktuppgången men vi kämpar vidare och hoppas att det kommer lösa sig. Har lite panik med tanke på att jag nästan MÅSTE jobba denna vecka som är min sista på jobbet.
Så hur löser man detta?
Ha en bra dag!
//Monica

Godmorgon!
Här på Österlen ser det ut att bli en hyffsat bra dag vädermässigt. Sitter just nu och väntar på att distrikts veten ska ringa.Vårt sto ska ha sin sista pruta mot abortvirus och stelkramp innan fölningen.Lite drygt 1,5mån så ska vi få tillökning i stallet om allt går bra.Vi är ganska spända nu det är hennes första föl.
#0 Kul när man börjar plocka fram inför utställning.
#1 Lycka till nu i Finland.Du fotar väl lite så vi får se hur det är där på utställning
Ha det så gott idag.
//Sylvia

Gomorr!
Här är det bara SNÖ =SLASK i Stockholm. Jag åker bil 1 timme till jobbet och inte va det plogat på en enda väg! Snön kommer ju inte som en överaskning eller? Så jag fick åka snigelfart på motorvägarna annars kan man ju hamna nånannanstans. Jag hoppas att det blir vår snart.
Jag har så mycket att göra på jobbet idag. På to-fr ska jag på konferens med övernattning, det ska bli skönt.
HA EN BRA DAG
Tina

Godförmiddag!
Här snöar det för fullt oxå och vägarna är inte heller plogade.
Åkte en snabbis in till veterinären och lämnade in Pugh för kastrering innan han ska flytta på fredag.
Vi går ju i väntans tider här hemma så det blir inte mycket gjort kan jag säga.
Man blir lite "lat" eller vad man ska säga :-) Man sitter hellre med den blivande mamman och masserar magen och väntar på att dunbollarna ska titta ut, för inget är ju som väntans tider och det är ju så spännande att se vad som döljer sig i den stora magen.
Hoppas bara att allt går bra!
När kattungefödseln är över ska jag bada mina småtrolll och fota dom och göra iordning hemsidan.
Jag är ju "mammaledig" tills på måndag så lite ska jag väl hinna med.
"Fat" Sam ska oxå fotas igen hade jag tänkt för han förändras för varje dag tycker jag. Han är idag 3 veckor och en stadig bit på över 460 gr, undar vad detta ska sluta:-)
Nu ska jag koka lite kaffe och äta ett wienerbröd och några ballerinakakor "Mums" och sätta mig med dom blivande mammorna :-)
Ha en únderbar dag allesammans och var rädda om er!
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~