hjälp katterna!(traderaauktioner)
http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=243516&listtype=1
direktlänk
HJÄLP MIG HJÄLPA KATTERNA
De medel som kommer in går direkt till Sturkökatterna!
putt:)
tack. vad snäll du är:)

Håller med dockan i inlägg #2
Änglar…..Visst finns dom? 
Kram o lycka till.
// Lena
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
vill du Naquita att man beställer där inne eller direkt från dig
det var en del käcka grejor där
O du är en av änglarna Lena pratar om ..tycker jag
#5 hej. Jag har alltid ett lager hemma om ni vill beställa vid sidan om de gånger jag inte har auktioner på det ni just vill ha.
Har t.ex en skylt med en PERFEKT utställningsskylt med hål på sidorna, där det står "snälla rör mig ej".
http://www.tradera.com/laminerad_skylt_SNALLA_ROR_INTE_KATTEN_utstallningar_etc-auktion-70272044
Det som är så bra med Tradera är ju att folk budar och priset kan li högre än när jag skulle sälja det "vanligt"
Imorgon kommer jag lägga ut ler grejer, bl.a mer hantverk, örhängen, och fler skyltar:D
Mvh Emma
jag la bud på en del saker där:)
ska bli kul att se de nya du lägger ut
#7 ja det är en hel del nytt som kommer upp:) Och ni alla vet ju vem jag är och att pengarna verklien går till det de ska!
bl.a denna FINA servetthållare. Handmålad. snygg va??
puttar upp den
jag ska kolla om du har lagt upp nåt nytt nu:)

Lycka till och hoppas att du får in MASSOR att stålar till jättebra initiativ och ändamål.
//Lena
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
NU är det massvis med nya auktioner ute, mycket mer än sist. kolla in det och hjälp mig rädda "mina" katter.
Imorgon kommer det även upp jättefina armband samt mer örhängen.
kan säga att Sturkökolonin har kostat över 7000 i kastrerings, vaccinerings,idmärkning, avmaskning och öronskabbsbehandling och på Tradera + insamlingen på KKS hemsida har vi fått in sammanlag cirka 4400, så det behövs inte mycket mer pengar för att få igen allt! så kom igen, buda hårt nu så den mamma med ungar som fortfarande är ute kan komma in och behandlas!
går det inte att fixa till traderasidan så att korten syns
det är så jobbigt att behöva klicka på allt???
#14 jag tog väck det alternativet denna gång då det kostar att ha bilder så, det blir så dyrt i längden.
jaha…man får alltså gå in o kolla:)
det gjorde jag allt
#16 yes. Det är rätt dumt att den tjänsten kostar pengar:( men men.
Snart går de här auktionern ut, snälla hjälp mig rädda katterna!
på min blogg
www.ronnebyshittekatter.blogg.se kan ni följa Sturkökattern och deras färd/framsteg osv…:)
Mvh Emma KKS
Puttar!
Nu är MASSA nya auktioner ute, värt att kolla in!
Mycket nya smycken.
Denna veckan ska 3 katter kastreras, vaccineras, imärkas, avmaskas och Strongholdbehandlas och ev annat som behöver göras vid nedsövning. Det är INTE billigt, snälla hjälp mig och katterna med att buda på auktionerna!
putt! Och det går ju till en bra sak också. Imorgon ska jag in med 3 vuxna katter så de får kastreras o hela "paketet" .. dyrt men så viktigt!
nu har jag bjudit på lite saker igen
få se om jag vinner:)
putteliputt..i sluttampen nu;)

underbar bild
sånt vill vi se mer av,
#22 visst är den bilden underbar! det är 2 utav kattungarna från Sturkökolonin i sitt nya permanenta hem, där de diar kastrathonan som bor där. sött:)
Nya auktioner ute nu, kattmynteleksaker och almenacka!
Har även 10 stycken KKS-almenackor i lager, maila emma@kks.nu om ni vill köpa. allt går till sturkökatterna.l Kan scanna in några kastreringskvitton om det skulle behövas.
Ska gå in o kolla om det är ngt trevligt vi kan köpa hem! Duktig du e!!!! Pussar o kramar från Gustav oxå som jag köpte från dej! Har honom i knät här och myser med den goa spinn-maskinen!!!! Mvh/Hanna
"En stund i taget - här & nu"
nu var det tomt där:(
0 objekt från Naquita stod det
förlåt , de annonser jag hade ute avslutades och jag jobbade så mycket att jag inte hann lägga upp nya:((
Nu finns däremot nya auktioner ute som går ut lagom till efter löning;)
Idag och imorgon kommer jag lägga upp en massa nya auktioner, håll utkik och buda på:D
pengarna är tänkt att sparas och/eller användas till:
Sista sturkökatten, honan vid folkets hus
Galtsjönskatten
Lyckebykatten
eventuella apotekkostnader.
(om inget mer akut fall kommer emellan, uppdaterar allt på bloggen, kan även scanna in veterinärkvitton/apotekskvitton vid efterfrågan)
på bild hemlösa vackra Lyckebykatten
bra Naquita
då går vi in o kollar då:)
gullig katt
HIHI NU LIGGER DET EN MASSA ROLIGT UTE;)
Nu ligger en massa olika paketerbjudanden ute bl.a till både hund, katt o människa:)
idag går annonserna ut, snälla tänk på katterna nu när det varit löning o allt. De e kallt o de vill iaf bli kastrerade innan ungar kommer till våren:(

Då ska jag ut o kolla nu om det inte är för sent!
// Lena
//Lena
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

Ska oxo kika på det här
Anna
joo, de flesta avslutades igår men lägger upp lite nya leksaksauktioner idag bl.a:)
Nu är det dags för en ny omgång med massa olika saker.
Då någon dumpade en kartong med två okastrerade honor utanför min grind har jag massor med utgifter igen, två honor är inte billigt:(
'

Fyyy vad jag skäms när jag läser om alla kissarna och ser bilderna på KKS sida om alla katter som behöver hem……..
Skäms för att jag bara har raskatter och inte en enda liten huskatt…..
Känns bara omöjligt at ta in en vuxen hemlös katt i kattgruppen…och jag känner inte heller att jag har tid för en kisse som som är skygg och behöver jättemkt träning med att "tämjas"…
Får väl försöka hjälpa på annat sätt…skänka pengar tex…
Köpa lite fler leksaker därifrån osv
/baloo med dååååligt samvete
Va du är snäll och go mot alla katter,såna som du behövs Emma.lENA