Lilla Maya
Just nu har vi fint besök här hemma. Söta lilla Maya bor här i några veckor i väntan på att hon 1) skall komma igång och löpa igen och 2) att Nisse & hon skall lära känna varandra så att ljuv musik kan uppstå när så sker.
Maya bor till vardags hos min goda vän Caroline, bara några kvarter härifrån. Det har hon gjort sedan jag la av med katter för 5 år sedan (time flies!) - även om hon har varit här en gång i mellanperioden då hon blev mamma första gången. Maya är alltså en helfoderkatt - dvs hon bor hos Carro men ägs av mig. Jag har aldrig haft det så förut, men det är så Carro vill ha det.
Nu vette sjutton om Carro får tillbaka henne - mysigare katt får man leta efter. (Jag skojar alltså bara, det är klart att Caroline skall ha kvar "sin" katt) Hon befinner sig aldrig mer än ett par centimeter bort från mig, spinner heeeela tiden och ger mig så mycket sandpapperspussar att min haka börjar bli röd som hon :)
Därför vill jag gärna dela med mig av några nytagna vardagsbilder (kvällsbilder och färgerna är inte 100%, men nära nog) av söta Maya, som alltid haft en del av mitt hjärta. För tillfället i polo för att hindra henne att klia sig på halsen (hon har kliat upp ett sår där, vi har henne under utredning för ev. foderallergi). Visst är hon tjusig i sin tröja? =)
Mer bilder på (en yngre) Maya finns på min hemsida så klart: www.cybercats.se/mainframe.html

JÄTTESÖT liten Maya med en häftig kofta!!
tycker
Lisa
S*Amors Troll
Hihi vad snygg hon e i sin kofta. Ser superfin ut, jag gillar henne!
ÅH så söt
en sån polo..finns den att köpa eller är den hemmagjord
jag tänkte att den måste ju vara bra o ha för dräktiga honor som gärna ammar andras ungar

Den finns att köpa på Häromi Annki, det är en hundkofta egentligen :) Jag köpte flera kläder där när de hade 50% rea - kanske skall ta lite foton på truppen här hemma som en sorts modeshow =)

Hon är jättesöt lilla Maya och visst är hon fin i sin kofta.
#4 Ja ta och fota de andra med kläder, det vore kul med en modeshow 
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens
#4..tack..ska ta o gå in på deras hemsida o kolla:)
attan….letade igenom hela deras sida
men hittade inga koftor alls
kanske har de slutat med dem:(
#7, Rusta har Annki, eller hade iallafall sist jag var där
oki
tack Annica
då slipper man ju frakten:):)
nu är de bara 8 dagar kvar innan vi åker till Varberg
VARBERG HERE WE COME……………

Hihi va söt hon är i sin kofta!!!! Lycka till med att få bebisar på henne!
Kram Chatrine

Åhhh vilken söt liten Maya!
Lycka till i framtiden med henne och hoppas att hon får många söta bebbar!
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
Jätte söt i sin kofta..underbart
Hoppas det blir smått snart
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
Jättesöt liten Maja!
Vad söt hon är i koftan:)
Hoppas du får fina bebbar efter henne:)
//Susanne

Maya är supersöt älskar hennes huvud!!!! och så fin hon är i sin kofta!!!
Lycka till med smått och krama på Nisse
kram
Anna

#9 Häromi har inte kläderna på hemsidan Annki, utan bara i affären. Men där har de å andra sidan MASSOR :)
#15 Tack Anna, jag tror att de kan få väldigt söta barn ihop - om han nu är redo att bli pappa ännu. Sena linjer vill jag lova!=) Nisse är en uuuunderbar kille. Nospussar tillbaks till gammelmatte.
Tack alla för snälla ord om söta lilla Maja-Lisa-Fia-Stina (som hon kallas, skall inte smeknamn vara korta?)
#16..aha…då förstår jag:)