Perser iFokus

Perser

Etikett02-allmänt-kattprat
Läst 601 ggr
yadhayezibas
0

Är det så här.....

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

man gör kattungar????

hihi så söta sååå… men Tyson blev lite snopen när honan hoppade på honom. Skrattande

Songhios
0

Undrar vad den tjejen har gått i för skolaFlört

Tyder på desperation……..Tungan ute

Marita-L
0

hahahahaha precis så gjorde Vira på bebbenGladhihihi tokor.. jag vet att jag sa.. hjälp jag har en hane som löper hihihi

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

baloo4
0

LOL , såå roliga de ser ut !!Cool

IdaJ
0

Hi hi! Så sött! Skrattande

Summerwinds
0

Hihi vilken rolig bild :smile:…man ser ju tydligt att den översta katten inte är nån hane ;-)!

yadhayezibas
0

Ja denna hona är något speciell. Så fort jag släpper in Tyson till henne så gör hon så där. Plus att hon under fasthållning tvättar hela hans face grundligt. haha!! Han tycker att hon är helkonstig. Hon är nyparad och håller precis på att gå ur löpet så jag tror att hon inte riktigt vet vad hon vill idag. Skrattande Imorgon åker hon hem till sin matte som saknar henne jätte mkt. Mysigt med såna här härliga och speciella katter tycker jag.

Marita-L
0

Ja hon vill väl bara tala om att hon bestämmer över honom Gladhihihi

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

SussiF
0

Jag kom på två av mina katter igår…… Lady försökte para Queenie…….. Ganska bra p-metod i alla fall, 100% riskfritt *asg*

auroraborealis
0

Skrattar! Det var en rolig bild. Många tror ju att perser är en katt som bara ligger stilla som en liten porslinskatt, men det är mycket krut i denna underbara ras. Det såg så roligt ut på bilden med två hårbollar och ännu roligare då tösen var ovan.

miascharming
0
Annkis54
0

haha..stenkul bild
jag har varit med om att honor parar honor
men aldrig att de parar hane:):)

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se