Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 533 ggr
Marita-L
0

Godmorgon Tisdag

Ja nu vaknade man upp till en snöig, mörk och kall Viskafors..brrr

Idag händer det inte så mycket här, fylla på kylskåpet lite annars tar vi det lugnt. Kanske att jag hjälper Carson i badet i eftermiddag.

Ta det försiktigt i trafiken

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Annkis54
0

Åh, säng säng säng
uppe "tidigt"..ska klippa mig i fixa håret så att det är lättskött inför utställningen
men sängen är vääääldigt go nu
vädret lika tråkigt som vanligt:)

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

englagirl
0

Godmorgon från ett VINTRIGT Sandviken oxå!!!

Fy bubblan vad snö det har kommit. Jag tror snöplöjarna har kört skytteltrafik HELA natten utanför MITT fönster, dom få timmar man skulle kunnat ha sovit på, har inte gått, då dom har hållt på hela natten och plogat :-(

Så nu är man lagomt mör till att jobba! Bara man inte somnar i bilen med eleven *ler*

Jag ska bara jobba två halvdagar till sen har jag tagit lite ledigt i 10 dagr :-) Det ska bli såååå skönt!

Idag händer det väl inte så mycket mer än jobba, handla, laga mat, städa, och mata,mata,mata :-)

Lilla Sam har blivit FAT SAM nu, han vägde 298 gr nu på morgonen och han blev 2 veckor idag, det känns ju skönt, den första krisen kanske är över nu, fast egentligen har det väl aldrig varit nån kris men man vet aldrig då man helt måste handmata och dom inte heller har fått i sig någon råmjölk. Men det ser ut att gå vägen i alla fall, han är så rund o go och spinner så fort man tar upp honom :-)

Nää, nu väntar duschen och sen frukost på jobbet.

Ha en underbar tisdag allesammans!

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

[Guardians]
0

Idag är jag ledig från jobbet så på schemat står städa, handla och tvätt. Skall även göra smörgåstårta samt tårta då min yngsta son fyller 18 imorgon.

Här regnar det även idag och trädgården är som en lerpöl till katternas stora sorg, de har nämlingen låst lucka ut till trädgården nu, gjorde misstaget en dag då jag åkte till jobbet - när jag kom hem så hade jag möbler + golv nere täckta av leriga katt-tassar, även tangentbordet hade fått en promenad och lerinpackning.

Har precis hämtat in GP, matat fiskarna, katterna och nu ska frukosten bestående av en kopp the drickas och ska försöka ta en stund till att vila med, det är väl det som är meningen med lediga dagar Obestämd

yadhayezibas
0

God förmiddag!!

Idag är jag och äldsta dottern lediga pga studiedag. Ibland är det bra att vara vikarie. Skrattande Vi ska åka till stan och bla handla lite baby kläder, vi var och tog reda på könet på den lilla i magen igår. Det är en liten flicka så nu blir det rosa för hela slanten. Glad 
Här var det en massa ny snö ute när vi vaknade. Usch.. jag vill ha vår nu!!!

Ha en fin dag allihopa!!