Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 568 ggr
ixidixi
2009-02-27 07:08
0

Fredag nu igen!!!!!

Tänk vad veckorna går fort!!!!!!!! Fredag hela veckan tralalalala…Flört
Nej så är det kanske inte då.
Jag hoppas att ha lite nya kort att visa upp för er på mina silver bebisar efter helgen(De som inte vill äta själva)
Malin kommer och hälsar på och har naturligtvis med sej kameran för att fota åt mej. Det är alltid lika roligt när man får hjälp att fota!
Sen så ska jag fixa håret på Malin + ett par till. Dricka vin och fixa hår !Det är kul det!!!Skrattande

Nej nu ska jag börja dagen.Glad

Ha en underbar helg allihopa!

Kram ChatrineKyss

Marita-L
2009-02-27 07:45
0

God morgon från en snöblandad regnig dag i Viskafors.

Idag är det lite kattbad, sedan veterinärbesök, lite fotografering och en himla mysig kvällGlad

Sitter å tittar på en av mina honor…tycker hon har blivit så stor..dag 39 idag och redan för stor för att tvätta sig självFörvånad få se vad detta skall sluta..

#0 Jag vill gärna se lite foton på de små som snart äter självaFlört

Låter jätte mysigt

Ha en bra Fredag

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Coolgrim
2009-02-27 11:14
0

Gomorron

Ja äntligen fredag. Jag som trodde att snön skulle försvinna snart men nej då. Just nu så snöar det som sjutton i Stockholm!

Imorgon kommer en vänninna vi ska äta nåt gott babbla dricka vin och bara vara själva och ha trevligt (utan karlar). 

#0 Vilka fina bäbisar du har.

Ha en bra helgCool

Tina

deroba
2009-02-27 11:26
0

Själv sitter jag på jobbet och skall jobba hela helgen med. Underbart väder är det ute och det skulle vara lovely med en promenad i solen, men men. Ha en riktigt skön helg alla därute  Glad

simzonites
2009-02-27 12:45
0

Hej på er! Har varit i väg på min utbildning i 4 dagar så idag är jag ganska trött

Smiley fatigue5.gif det har varit 4 väldigt intensiva dagar med många hundar på trimmet. Men roligt är det.
Skönt att det är fredag, ikväll ska vi äta något gott och dricka lite vin till. Solsken är i Kalmar också - härligt, jag längtar efter våren.

/Lotta

/Lotta

Chakmools
2009-02-27 20:05
0

Hej !

Visst är det härligt med fredag Skrattande. Efter 4 nätters jobb så känner jag mig lite slö. Men lite god mat och ett glas vin kanske piggar upp;)

Du hade gärna fått fixa mitt hår med Chatrine. Ha så trevligt ihelgen och jag ser fram emot bilder.

Hälsar Helena

Cybercat
2009-02-27 22:23
0

LOL - Om du både dricker vin och fixar hår kanske det blir roligare för dig än för dem som får håret fixade =)

Skämt åsido - låter hääääääärligt! Snart kommer jag förbi med Daniel :)

ixidixi
2009-02-28 09:07
0

#6 Nej då mina kunder brukar hinna dricka mera vin är jagFörvånad Jag måste ju arbeta oxå…..hihihii
Kram Chatrine