Perser iFokus

Perser

Etikett02-allmänt-kattprat
Läst 714 ggr
ophelia
0

Förstår inte att han är kastrat

Min lille gosse Robin Hood´s Mr Smee har inte förstått att han är kastrat.Ändå så har det ju gått ganska länge nu.Han kastrerades före jul.Han går omkring och ropar och hoppar på tjejerna som blir lite sura till slut.Komma här och låtsas å så blir det inget av det. Rynkar på näsan

Något tips hur jag kan hjälpa honom?//Sylvia

Dockan
0

FörvånadJodu Sylvia det gör både mina katter o hundar här hemma men inte jagLenaSkrattande    alla kastrater

Hälsningar LENAGlad

MonicaLagerquist
0

Min Crille kastrerades i januari 07 och han har ännu inte fattat det.Just nu uppvaktar han min unga La Permfröken och gör parningsförsök.Ögonaböj parade han tidigare nu har han övergivit henne för den yngre Cissela.

Stolt ägare till tre La permer

Tjing-Ling
0

Jag har 2 kastrater här som varit kastrater i 9 respektive 8 år, och dom parar allt som löper och kommer i deras väg.

Ann-Louise.

ophelia
0

Ok då är jag bara en töntig matte då som inte fattar nåtSkämsInte undra på han tittar förebrående på mig.Skrattande

Tack för svaren då kan jag vara lugn nuGlad//Sylvia

heliotropes
0

Tja! vad ska man säga…dessa karlar..hihi! Skrattande

Jag har oxå erfarenhet av att en del har kvar sina parningsinstinkter efter kastrering, men även honor kan bestiga och bita en löphona i nackenGladjag tror att de passar på att tugga lite extra för "gammal ost".Skrattande

Eva // medarbetare på Perser

monica75
0

#5 ja dessa karlar, kan bara hålla med  Skrattande

Marylands
0

Ja det gör våran Don Juan härhemma oxo som är kastrat sen tre år tbx  men han har sina favvosar mörka paddor ska det vara Kyss

Anna

ophelia
0

Känns ju skönt, då är min lille gangster i gott sällskap.CoolMen jag måste erkänna att det är lite svårt att hålla sig för skratt när han kommer med sitt kyckling pip låter inte såååå manligt.Glad/Sylvia

simzonites
0

#8 Kan inte säga annat än att han är precis som sin pappa Teddy Skrattande Teddy "parar" också fortfarande när han får lust till det och den pipiga rösten har han också - det stämmer att de låter precis som kycklingar Flört

/Lotta

/Lotta

Annkis54
0

Du ser Sylvia
i rakt nedstigande led Flört

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

ophelia
0
#9#10

Inte undra på då Flörtatt jag har så underbara katter med sådana föräldrarKyss/Sylvia

Annkis54
0

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se