Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 1340 ggr
Tessan73
0

Nu är Troy hemma

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Heeej.

Jag måste ju bara visa upp min nya familjemedlem,,dock ej katt men världens sötaste lilla hund Troy. Derobe´s lurade hem mig till Bina´s för ca 3 v och visade mig dena underbara skatt,,,och jag smälte ju direkt. Han stal mitt hjärta direkt. Jag hade mycket svårt att slita mig från min bebis,,,vilket höll på att sluta med att jag sov i sovsäck i buskarna hemma hos Bina´s i 3 v *ASG*. Men igår fick jag äntligen hämta honom, och vi är helt kära här hemma, det är som man fått ett litet barn igen *mums*. Tusen tack Derobe´s för att du lurade dit mig, och tusen tusen tack Lena "Bina´s" för att jag fick äran att äga denna underbara kille. Stor kram till er. Här kommer lite bilder.

Ha en bra dag allihop

Kram Tessan o Troy

Tessan73
0

en bild till

Tessan73
0

en sista :)

Cajza
0

Så söt han är lille Troy, förstår att ditt hjärta smälte och du bara måste ha honom. Lycka till  // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Tjing-Ling
0

Ohhh gud så söt, förstår att du tog hem denna sötnos. Klart man smälter när man ser en sån sötnos. Lycka till med ditt nyförvärv.

Ann-Louise.

Bullan
0

Men jösses vilken sötpropp!!!! Grattis till din nya kompisSkrattande

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

englagirl
0

Absolut det sötaste jag sett på länge!

Vill se mer av honom då han växer :-)

Men Therse…du har "snott" mitt namn :-) Min nya hane heter Troy, fast o andra sidan är han perser *fniss*

Kram o ha det bäst!

Ps: jag ska snart skicka bilderna till dig som vi pratade om, jag har bara haft så mycket att stå i som vanligt :-)

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

Dockan
0

SkrattandeGode tid så sööööööt,har ju själv 2 varav Algot är 8 månader,jag har aldrig ångrat detta man har något att prata med på ett annat sätt.Lycka Till med allt nu,det kan vara lite arbetsamt i början med valp,mbjhund87.gif (31717 bytes)en det går så fort.LenaKyss

Hälsningar LENAGlad

Mirra
0

Men himmel & pannkaka han är ju såååå söt !!! Kyss

Förstår verkligen att du blev förälskad.

Kram  Rosie

Annkis54
0

Men himmel…vad har du gjort TessanTystFlört
men söt är han :):):)

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Tessan73
0

Tusen tack snälla ni för era gulliga ord om lilla Troy,,,vi blir så glada.

#6 Hi hi vi har samma smak på namn alltså :). bara skicka bilder när du har tid,,,Kram.

#9 Ha ha ha jaa vad har jag gjort,,,,jo nåt helt underbart,,,oh vad jag njuter av denna lilla kille. kram på dig vännen.

Kram till er alla.

miascharming
0

Han är en riktig liten gobitKyss

Lycka till med sötisen

Kram Mia

Dockan
0

Tessan var är det för ras.LenaSkrattande

Hälsningar LENAGlad

Tessan73
0

#12 det är en pomeranian Glad

Tessan73
0

#11 tack snälla Mia

Kram

MyTwiggs
0

Men jösses! Han är underbar!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Livandas
0

Men Tessan, såååå söööt han är din lilla valp:))Kyss

Lägg gärna ut mer bilder på sötnosen allt eftersom han växer:)

Lycka till med honom!

//Susanne

Tessan73
0

#15 tusen tack

#16 Tack snälla. självklart ,,jag kommer nog tråka ut er med bilder ha ha ha.

Kram

Generosa
0

Super duper Grattis till er nya söta familjemedlem Skrattande

kramar Lillevi

Generosa´s Perser

www.generosas.se

simzonites
0

Mmm vilken gullunge, var han en av dem vi såg kort på här för ett tag sedan? Har för mig du var "såld" redan då Flört

han är bedårande, all lycka med den nya familjemedlemen.

Smiley 3d Amoureux2.gif

/Lotta

SussiF
0

Lycka till med yrvädret och pälsvåden, men pälsar är du ju redan van vid :-)

Han ser så fluffig och kramgo ut !

Tessan73
0

Tack snälla ni för era rara ord om min lillkille.

Ja han var en av dom som var med på bild för ett tag sen,,,ohhhh jag var helt såld redan dåGlad,,,han är såååå underbar, och jag är världens lyckligaste mamma.

Marita-L
0

Underbart söt Tessan Grattis !

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

monica75
0

Mmm man blir helt såld på denne lille pärla. Jag var ju med och hämtade honom och skulle utan tvekan kunnat tagit en av brorsorna. Suck…. Men jag får väl gosa med Troy istället Skrattande

//Monica

Songhios
0

åh herregud.

min favoritras!

så himla söt.

som en liten docka!

grattis!!

Mvh

Simone

EddaM
0

Han e helt underbar=)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

[Baboos]
0

Gu vilken söt liten sak!!!!!!………..Glad

Mayer
0

Åh,lycka till med den där söta prylen.

En riktig goding.

Marylands
0

Jättsöt kille med massor av bus i blicken :)

Lycka till med honom

Anna

deroba
0

Ja nu är äntligen det lilla underverket hemma Glad Jag minns Tessan när jag berättade för dig att Lenas Molly var gravid. Det första du svarade mig var att du skulle då alllddrrriiiggg mer kunna tänka dig en hund. Tiden gick och dom små lurvbollarna bestämde sig för att se dagens ljus. Molly fick ju tre vackra hanar och du svarade mig att du ALDRIG mer skulle ha en hane, OM du nu skulle skaffa hund.

Jag frågade dig efter en tid om vi inte skulle kunna ta en fika hos Lena så du fick se dom små…. Och efter många om och men så bestämde du så, hela vägen till S-viken så satt du och intalade dig om att du skulle inte ha någon liten vovve.Jag tror knappt vi hann över tröskeln *skratt*

Vi vart kvar där i alldeles för många timmar och på vägen hem pratade du inte om något annat. Veckorna som har följt har du inte pratat om något annat utan varit som ett stort barn på julafton. Så fort du har pratat om lille Troy så har ögonen tindrat på dig och hela ansiktet lyst och förvisso så har du knappt pratat om något annat heller.

Så nu är han iaf äntligen hemma och jag vet att tiden varit lång för dig men du vet ju att den som väntar på något gott… Tvivlar inte en sekund på att lille Troy har hamnat i det bästa hemmet som han någonsin kunnat. All lycka till er och man kanske kan få följa med ut på promenad någon gång.

ophelia
0

Grattis till den nya familjemedlemmen.Vilken liten sötnos

//Sylvia

Tessan73
0

Tack snälla ni för era gulliga ord om lilla Troy,,,han är sååå underbar,, och vi är såå lyckliga här hemma.

#29 Ja men självklart ska du med på promenad,,,om du orkar gå ett varv runt huset *ASG*Glad

Kram Troy o Tessan

Erna
0

Lycka till med nya vovven!

Glöm bara inte att uppfostra jycken. Följ gärna programmet på TV 4+ om du kan se det, "Mannen som talar med hundar". Cesar Millans metoder är oslagbara och de bästa jag någonsin stött på.

Glöm inte bort att en valp inte är en människa och att den kan gå själv och inte ska bäras överallt. Även små hundar behöver promenader.

9 av 10 hundägare vet inte hur man ska promenera sin hund.

MVH Erna

Erna Dahlhjelm
Perser & Exotic: Chinchilla,
Shaded silver, Golden
www.yamacatos.se

ixidixi
0

skitsöt!!!!!!

Kram Chatrine