Vilken givande dag!
Jag har varit på Östkattens uppfödare seminarium med Hanna Jenssen.
Det var bland det bästa seminarium jag har varit på, tänk att efter trettio år som perser/ exotic uppfödare få lära sig nya saker och till och med få en AHA upplevelse.
Hoppas seminariet kommer att hållas på flera platser i landet så alla får en lättare möjlighet att besöka det.

Va roligt att dagen blev så positiv för din del.
Hade gärna velat delta jag också men komunikationerna här ifrån Skåne var inget vidare.Antingen fick man åka redan på fredags kvällen eller så kom man fram framåt middagen på lördagen.Så jag hoppas att Hanna kommer ner till södern för dåååå ska jag vara där.

Håller med Ellinor. ´
Jag hoppas verkligen att det blir en fortsättning av detta.
Skulle intresset finnas att dra ihop liknande i Göteborg så är jag mer än villig att arbeta med seminariumet. Dessutom via den klubb som jag är medlem i tillgång till superbra lokaler. Hotell finns i närheten i form av bl a IBIS.
Pratade med Hannah om detta när vi från Göteborg hade sällskap på tåget till Katrineholm.
/Ingela
"2..jag tror att många skulle vara glada om ni drog ihop nåt i Göteborg:)

Ja detta vart en väldigt lärorik dag! Man ser vissa saker med helt andra ögon nu. Tänt att man satt trollbunden HELA dagen och kunde gott ha fortsatt dagen efter!
Hanna kan verkligen detta med att hålla ett seminarium.
Sen va det så roligt att se alla som kom!Både nybörjare och gamla uppfödare!Vilken uppslutning!!!!!
Tusen tack till alla som gjorde detta möjligt!!!!!
Kram Chatrine

Förstår att ni är nöjda ni som var där.
Men för oss från Norrland skulle det bästa vara att ha det i närheten av Arlanda eller i Stockholm(kan ta natttåget och tunnelbanan till "lokalen").Det går ju ta sej ganska lätt från Skåne och till Stockholm också.Och även från Göteborg och västkusten.
Bara en reflektion jag fick.
Heléne Fahlgren
Håller med!!!
Det var ju roligt att det var så givande.