Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 582 ggr
[Guardians]
0

Lördag 20090221

Gomorgon, nu sitter jag på tåget på väg till seminariumet i Norrköping, ska bli kul att se var denna dag landar. Försökt hålla koll efter mer kattfolk som borde vara med detta tåg men inte, iofs är det ju en del vagnar och skall byta tåg kl 9 så då kanske man möts.

Imorse var det full fart hemma, en hankatt som blivit mer än fertil som nu springer runt och försöker imponera på det mesta, igårkväll trodde jag han skulle riva huset, han gjorde ett gott försök iallafall Tungan ute

Hörs senare

Cajza
0

Hoppas din resa går bra och att det blir en trevlig dag i Norrköping. Har du tur så vilar sig din hane och huset står kvar Skrattande när du kommer hem // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

[Guardians]
0

#1, tack, ja, inatt var han mycket nära att få ett beslut över sej om att fortsätta sitt liv som kastrat.

Har nu hittat de andra på tåget så man kan släppa oron att man åkt fel dag :-)

Dockan
0

SkrattandeHa en jättekul dag.LenaKyss

Hälsningar LENAGlad

Annkis54
0

ska bli spännande att höra om kursen
inte kan du kastrera Samuel:):):)
han ropar ju bara lite lätt efter villiga honor:):)
eller visar upp sig:)

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

[Guardians]
0

Är nu på hemväg från en mycket intressant och innehållsrik dag, denna dag gav mer än vad jag kunnat drömma om, där missade ni mkt men är ju inte lätt att åka om man har långa avstånd.

#4, fick lite förklaring idag då dottern ringde och berättade att en hona gått i löp hemma.

frukove
0

Åhh vad kul att er dag blev lyckad . Hade verkligen velat delta men vad kan man göra?

Håller definitivt med #4-Du kan ju inte kastrera Samuel!

Om en hona löper så har han ju all"rätt" att riva huset och skrika förståss!Ibland har jag rent av trott att LillOlle haft ont nånstans-Och riktigt ont!

Men då är det ju "naturens gång"!

Minns ju hur "marsmånaden" var som barn.Då var katthanarna utanför vårat hus hela nätterna och SKREK; för vi hade  ju en hona som ALLTID hade kattungar på g.

Heléne

ixidixi
0

Godmorgon Annica!

Va kul att få ett ansikte på dej!
Visst va det en kanon Lördag? Jag trodde aldrig att dagen skulle ta slut så fort?????Jag hade gärna fortsatt i dag oxå! Det vart sängen tidigt i går så nu är det dax att ta tag i städningen!
Det va kul att se att så många kom!!!!

Kram Chatrine

Annkis54
0

hoppas det blir nåt här nerigenom
är ju fler som vill det:)
här nerigenom är Göteborgstrakten:)

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

[Guardians]
0

#7, kul att träffa dej med och veta vem det är bakom IixDixi. Jag kom sent hem då bussen som skulle ta mej hem från centralstationen inte kom pga all snö, Göteborg och snö går inte ihop, kan de inte salta bort den så skriker de KAOS och det blir det med…

Min man har precis kommit hem från Mora och har blivit pepprad angående dagen igår så han sa då han fick en syl i vädret - fattar att det var bra Skrattande, vilket intresse han visar :-)

#8, vet att det är många som börjat spåna på detta.