Optimal Prime´s Svea
Måste ju visa Venuz´s dotter också.IC S*Optimal Prime´s Svea(f.ö.moster till Optimal Prime´s Penny som Annica-Guardians visade förra veckan!)
Hon solar inte utan hon sitter i trappan och håller koll på allt.Då ser hon ju om det är fåglar ute eller om grannens katt "Karlsson" är ute.Sen ser hon ju också vad vi gör så att hon kan komma och gossa om vi sätter oss i soffan.
Heléne
Hejsan Helene
Den platsen är ju mer än perfekt, mitt i huset dessutom så hon kan hålla koll på både 2 o 4-benta

jättefin tjej
//tessan

Här kommer fotot på Svea.
Synd att ni inte har några utställningar där uppe i norr så du kan få tillfälle att visa upp dina snyggingar och få några resultat på dem!
Vart är vi på väg när det gäller utställningar överhuvudtaget, nästan inga här nere heller under oktober till mars, det halvåret våra perser/exoter är i kondition!? När sommaren närmar sig kryllar det av utställningar av någon konstig anledning……
Vi skall väl inte klaga med tanke på hur ni har det där uppe i norr…..MEN…….
Kram
Lisa
S*Amors Troll
P.S. Kullsystern Agnes hälsar också!

Grattis till en vacker katt!!!
Kram Chatrine

Tack för bilden Lisa!
Jaa,det här med utställningar är ju så tråkigt, när det är så långa perioder utan utställning.Sen blir det 3 utställningar på en månadi aug-sep.Hur mycket päls har katterna då?Jag vet ju att min svarta Venuz är brun då…
Nu såg jag hos "er" så är det mer än fullt på dag ett.Det är ju samma bekymmer där.Då kan man ju inte ställa ut heller.
Såg ett inlägg om att alla borde kvotera,så att det inte bara blir 10 perser.Det låter ju vettigt.
Heléne

Jättefin tjej!
//Susanne

#7 Nina!
Ditha är ju jättesöt !Hoppas på att få se henne på utställning i sommar!
Har ni under 20 graders strecket.Här var det fortfarande -21 i morse!
Jag är så j-kla less!Minns inte när jag var ute annat än att skynda till bilen eller sätta i motorvärmaren.
Jättetack till Alla ni som gillar Svea!Ni skulle bara få träffa den helmysiga kurrmaskin!
Nä,nu måste jag skynda på jobbet.Pension idag och då kör vi fläskrea…Så nu står pensionärerna och väntar på att vi öppnar Ica Maxi så att de får gå loss på fläskbitarna.Tror det är nån tävling;vem hinner vända på varenda bit.Tänk om man hittar nån som är bättre längst in i hyllan.
Nu åker jag!
Hörs ikväll!
Heléne

#9 hahaha…ja, visst kan de vara tokiga, men det är ju helt sant det du säjer! Sedan om man dessutom råkar ha en av dessa bakom sej i kön, så står de och puttar kundvagnen i hälsenan på en, som om kön skulle gå fortare då