Till Salu
Idag så tog jag nya foton på Mr Young, för att det skulle bli någolunda bilder fick han gå lite ute på den läskiga snön.
Han är kastrerad sedan December,han var kryptocid(han hade en kula som vandrade upp och ner och stannade till slut uppe)
Han är en mörkare chinchilla, fyller 1år den 25 Mars, Sverakreg. mm. Han är kärvänlig,klok och vill gärna mysa i knät vid tvén.
Vid intresse kan man PMá mej här på iFokus.

Så snygg och jättefina bilder!
Håller tummarna att han /ni hittar rätt hem snart!
Kram
// Lena
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
Jättesöt kille! =)

Han ser stor och snygg ut och så härliga bilder du tagit. Hoppas han hittar ett bra hem // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Vad fin han var! Jättefina bilder. /Elin

Jättefin kille! Hoppas att du hittar ett hem till honom.
Kram Chatrine

Fin kille och fina kort.Läckert med hans färg mot snön.
//Anja

JÄTTEVACKER kille med en helt UNDERBAR ögonfärg!!
Du får nog ta dig ner hit till mig och fota lite, det ser jag det!
Kram
Lisa
S*Amors Troll

Vilken vacker kille du har där. =)
Så vacker han är,

Klart du får fina kort med en sådan vacker model, konstnärlig som du är och har blicken för detta.
Måste bara få säga att jag tycker att han är en av de vackraste katter jag NÅGONSIN sett!
Han är så lik min Molly som ju inte längre finns här på jorden, nästan som om vore de tvillingar!
Iaf, DRÖMVACKER är han! Hoppas du finner RÄTT hem till honom där han får det så bra det går!
en helt underbart vacker katt
#17,18 Tack!!
Ja! rätta hemmet hoppas jag på ska komma snart, innan han blev kastrerad drog sig folk för att köpa honom i rädslan vad en kastrering skulle innebära för honom pga.kryptociden (dyrt..tänkte dom nog.)
Typisk nu, är väl att det ringer och skriver intressenter på honom från både Holland och Sverige…som avelskatt!
hmm!
Så vacker han är Eva med en super snygg ögonfärg !!
Och vilken härlig utemiljö..så himla fina foton.
#19 Det är så typiskt..
Hoppas det nya hemmet dyker upp snart.
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Oj vilken stilig herre !!!!
Hoppas rätt hem dyker upp snart
Anna

Wow…vilka bilder !
Jättefina kort på denna grabb!
//Lena
S*Loveline´s Perser
www.lovelines.se
Vilken fantastisk vacker herre. Önskar dig verkligen lycka till att finna ett bra hem till honom.
Tack! Det var jättekul att hitta ett forum för perser, men ännu roligare att det även fanns silverägare. Jag blir helt sjuk då jag ser alla era fina katter.

Han är kanon vacker =) Så söt o fin=)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z