Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 649 ggr
Dolleminas
2009-02-19 10:15
0

Gomorgon 19/2!!

Jaha då har jag också blivit rejält förkyld… varit hemma med dottern som haft feber nu i några dagar… som om det inte räckte är det - 19 ute… igen… *suck*

Hoppas ni får en bra dag!!

simzonites
2009-02-19 10:43
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon på er! Här i Kalmar är det kallt men solsken. Ska snart ut på en långpromenad med en kompis som också har en whippet och även en saluki, så Elvis får rasta sig riktigt och ha kul. Sen ska vi åka och hämta hem Diba och Baby som varit på parning.

Igår var det en riktigt rolig dag, Yvonne (Fina Stina's) var på besök hos oss, så roligt att hon orkar det. Hon och en väninnna var här och tittade på europékullen och blev så förtjusta i dem och berömde hur enormt sociala och tillgivna de små grabbarna är. De vill bara ligga på rygg i knät på en hela tiden och kela.

Ha en bra dag allesammans!

/Lotta

EddaM
2009-02-19 12:13
0

Här i Örebro e det oxå kallt. Gillar inte kyla o snö och sådan tur har jag att det e massa med snö och kallt. Här hemma löper min skogis dam om o hanen e i skåne o träffar en annan donna. Sedan e hennes halvbror på 8mån väldigt intresserad av henne så jag turas om med att ha dem i sovrummet. Feztiz ligger i knät o snuttar på min arm. Hon e så go denna lilla husis =)

HA en BRA dag allihopa=)

*kram* från oss

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z