Extra krydda hos Petrés
Idag hämtade jag hem min planerade exotjej från Balasore's; Bar-Be-Q. Hon startade sin utställningskarriär idag i Östervåla och blev BIS-U. Tyvärr var det katastrofalt lite kat 1, man hade tagit emot endast 12 st! och av dom var en abs. Det är nog dags att avstå dom klubbar som inta kvoterar rättvis mellan de olika kategorierna, flera kat 1 hade anmält första dagen men kom inte med…
Hur som helst så är jag jätteglad för lilla Bar-Be-Q och är mer än nöjd, 1000 tack Christina och Crister för att hon fick bli dalkulla
Här är en bild från idag.

Men gud vilken sötis!! 

JÄTTEGRATTIS Lena!
…till BIS idag och till denna SÖTNOS från Balasores!!
Vad tråkigt med så få perser och exoter. Jag hade också anmält men kom inte med!! Hörde att när man tittade i dagens katalog alla kategorier, var det nästa bara UK, den arrangerande kattklubbens katter som kom med….. borde kanske kallas "klubbutställning" istället….fniss…fniss
Kram
Lisa
S*Amors Troll

Grattis till din jättefina exo tjej!
Grattis även till utställningsframgångarna med henne!
//Lena
S*Loveline´s Perser
www.lovelines.se

Stort Grattis Lena till denna underbara sötiz och till BIS på hennes första utst !!!!
All lycka med denna gobit och grattis till Balasores son uppfödare
Kramar
Anna
Åh Wow
ÅH Gud så söt hon är
stort grattis till dig Lena o till hennes utställningsresultat
O grattis till uppfödaren som har fått fram en sån pingla
Grattis och hon är verkligen söt som socker
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Ojj vilken härlig krydda du fått hem idag!Vilket härligt uttryck-hon ser så snäll ut!
Stort grattis till början på utställningskarriären .
Jättegrattis till Christina och Krister för en kanonkattunge!
Heléne

Grattis till din nya krydda, hon ser jättefin ut och grattis till BIS-et.
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Grattis till Bis och hon är kanonfin.

Som dalkulla hemma hos dig P3 kommer hon att få det superbra vi är så glad att du är nöjd med henne. Fortsatt lycka till med showandet och ditt avelsprogram.
Ja denna utställning går nog till historien jag har hållit på i 15 år och aldrig varit på någon utställning med så få kat. 1 katter vad kommer detta att sluta om klubbarna inte börjar kvotera
Ha en skön söndag !!
Kram
Christina

Tack alla! Ja, bättre godis än så här kan man väl inte få på Alla Hjärtans Dag :)
#2 Jag tittade faktiskt inte så noga i katalogen, behövde ju inte ens vända blad för att se dom jag var intresserade av, alla rymdes på en sida… UK - KU, kanske inte är så stor skillnad då? *skratt*

Stort Grattis till BIS
Vilken underbart vacker liten tjej./Sylvia
Hon är jättesöt stort grattis till henne och till BIS 
// Rosie

Jummi jummi denna GODING har jag bara älskat sen första stund jag såg kort på henne!!! Tur att hon hade missfärgningar
Annars hade hon bott i L-A…hihihihihihi
Ja vilken fin Alla Hjärtans Dag present du fick.Lycka till med henne!
Kram Chatrine
Suuupergrattis till denna lilla godbit!!
Jag såg ju henne på utställningen, och hon är söööt som socker:)
Grattis också till Balasores som uppfödare:)
Kram Susanne

Jättegrattis & super söt är hon 
Lycka till med henne :-)
Kram Mia
// Mia

Stort grattis till en underbar tjej o bis, All lycka med henne.
//Tessan
Grattis till denna fina tös och hennes första BIS.
// Malin