ÄNTLIGEN Fredag!!!!!!
Jaaaa nu kom den dagen jag har väntat hela veckan på!! Tänk att man bara älskar denna dag! En hel helg framför sej + min lediga måndag!
Fast ryggen gör lika ont i allafall
Jag skulle gärna byra ut den så jag fick fortsätta med mitt jobb som jag tycker är sååå kul!!! Men det är väl så att ålderna ska ta ut sin rätt…snart 40år…..
Usch i dag va det kallt när jag tittade ut minus 17 grader.Blääää Men det blir nog en solig fiin dag! Det är så fantastiskt att se att solen har börjat komma fram igen och att det blir ljusare.
Ha en underbar fredag!
Kram Chatrine

Jag förstår att det måste vara skönt för er alla som arbetar hela veckorna när fredagen kommer,för mig är det fredag veckan lång,Ha en riktigt skön katthelg alla.Lena
Hälsningar LENA
Hej!
Jaaa, det här är väl en härlig dag :)
Håller helt klart med!
Jag och mamma går på gymmet.
Nu har även min pojkvän börjat där.
Han fick en nackskada i en bilolycka och
är redan nu bättre! Ett tips är därför
att försöka träna upp ryggen.
Det kanske inte går men det är värt
ett försök om man älskar sitt jobb.
Måste vara slitigt för ryggen att jobba
som frisör!
Själv har jag lyckats gå ner 50kg i jakten
på att må bättre :)Heja gymmet!
Kram och trevlig helg!!
Mvh
Simone
Fredag den 13:e…skrockfull, vet jag inte men visst är det ett annorlunda datum…
Här är det fortsat kallt dock "bara" -10 ute, ska snart iväg på skolan för samtal sen är det som vanligt… jobbar i lagårn i helgen så bonfdfamiljen får vara ledig…
#0 hoppas du får en skön helg så ryggen blir bättre
Ha en bra dag alla!!

#0 Hoppas du får en skön helg trots ryggont. Tyvärr har alla Medaljer en baksida och frisöjobbet tar hårt på kroppen. Jag har själv varit frisör i 17 år, fick skador i nacke och axlar och handeksem. Men det är ett roligt och skapande jobb. // Karin
#2 Grattis till en sådan stor viktnedgång och ha det bra på gymmet // Karin
#3Visst är vi lite skrockfulla, det har vi väl "fått lära oss"
Ha det bra i lagårn i helgen. // Karin
Här i "södern" Trelleborg har vi snö kvar och 8-grader, lite blåst och solsken. Jag har varit hemma hela veckan, haft influensa och nu känner jag mig bättre. Jag är feberfri idag och har bara lite hosta kvar.
Trevlig helg // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

#0 17 minus !! Du får allt flytta ifrån Norrland ;)
här är det 'bara*minus 6.. Du måste vila din rygg så du har ork och fota i helgen ;)…
Ska sätta fart och bada två katter Ufo och Glamour girl står på schemat.
Lycka till ni som ska ställa i helgen !!!
Anna

0# Visst är det sköönt med lediga måndagar, det har jag oxå man hinner så mycket mer.
Idag ska jag flexa ut 13.30! Klar med alla måsten på jobbet för denna vecka.
Här i Sthlm är det +-0 solen gluttar fram. Det är mysigt.
Imorse såg jag faktiskt det första vårtecknet. Sopbilen som tar bort sanden på vägarna inne i city. Jaha är det vår nu?!
#2 Grattis till viktnedgången!
tack!
hoppas ni haft en mysig kväll :)