Morgon 11/2-09
Denna dag börjar med feberfrossa inatt, ingen värk men fryser som få… skulle jobba men det går inte, kallt ute -17…
Försök ha en bra dag ni andra!!
God morgon !
Här ligger snön kvar men inte så kallt 3 minus. Idag är jag sååå trött, vill gärna bara ligga kvar i sängen å sova bort många timmar men tyvärr.
Idag har jag lite kattbad och lite annat nyttigt att göra.
#0 Hoppas du inte blir sjuk..influensan är inte att leka med i år… fy bubblan.. har legat i över en vecka med hög feber, hosta, ont i halsen och förkylning.
Ha en bra dag
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Gomorron
Har just kommit till jobbet. Bor utanför Åkersberga kör 5 mil till jobbet (sthlm söder) När jag startade resan va det fint väder och när jag kom in till Sthlm så började det snöa och alla bilar va lite insnöade. Jag vill inte ha mer snö och is! men men det är ju bara februari.
#1 När jag läste att du ska ha kattbad så MÅSTE jag bada min vita Cocos ( han börjar så smått få dreadlocks)
Ha en bra dag
Tina(som måste jobba frmför datan hela dagen så personalen får sina löner)

Godmorgon!
Vi har fått vinter här på Österlen.Som vanligt i sammband med snön så kommer blåsten och snön samlar sig i drivor på vissa vägar.Tur vi handlade lite i går så vi klarar oss ett par dagar.
Fick dessutom en torktummlare igår så nu kan jag t.o.m. tvätta och torka utan att vara beroende av vädret.Underbart
/Sylvia

#0 Så började jag känna i helgen, sedan kom värk, hosta och huvudvärk. Jag "ligger" hemma och "flunsan" härjar i kroppen. Krya på dig // Karin
#1 Lycka till med dina kattbad // Karin
#2 Ha en bra dag på jobbet // Karin
#3 Ja du Sylvia så är det att bo "på landet", snö och blåst. Men man lär sig att vara förberedd på att bli insnöad. Va roligt att du fått en tumlare, utan en sådan skulle jag nog inte klara mig
. Ha en bra dag // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

God förmidda på er!
Här i L-A så sitter jag på jobbet med världens rygg ont…men men vad gör man???
Snön har börjat att dala ner här utanför!
Längtar till fredan…….
Kram chatrine
I Malung är det halvklart, ser faktiskt lite sol. Men ack så KALLT, man kan frysa näbben av sig!
#5 Stackars Chatrine med ryggont, vi har världens bästa massör i Malung. Han kan åtgärda krämpor som ingen annan, dessutom ser han bra ut och är trevlig också
, vilket inte gör saken sämre!
Kram/Inga-Lill

#7 Åhh vilka härliga blommor
Nu är mina kattbad avklarde och det är dags för maten
vad skall man ha idag då?? hm…
Krya på er alla som är dåliga..snart är det fredag..hm.. vad skall man äta då för gott…hm..
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

#7 Tack för dessa underbara blommor, jag känner mig redan bättre // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens
#6 Hade det inte varit så långt till Öje och Malung så kanske man skulle hälsat på den massören… ja också min mormor som bor vid Bullsjön förstås…
# Han är värd ett besök
Och mormor också!
/Inga-Lill