Wildy i snön
Idag var det sånt strålande väder.Jag var bara tvungen att fota lite.
Här är min By Chance Wild&Delicious, Wildy som nu är 4 år(usch vad tiden går fort)
Hon stormtrivs inte riktigt som ni ser.Spelade inte någon roll att jag fjantade runt med vippan.
Synd bara att jag inte riktigt fick fram hennes helt kvadratiska härliga kropp och hennes ljuvliga utryck, när hon var så sur.Men jag älskar henne iallafall fast hon är lite purken nu och då..

Anja!
Du har ju bara sååå underbara kort på dina katter ute!
Vi har också sol idag!
Få se om Olle går lura ut i snön under dagen.Det blir ju så bra med kort ute!
Heléne

Vilka härliga foton !!! Wildy ser ut att trivas och hon är jättevacker. Jag är så förtjust i dina katter. Ha en bra dag.
Lena
Lena W
Betty Back`s Exotics

Tack snälla ni!
Ja,trivas vette katten.Hon var som tvungen att stanna på snöhyllan som jag byggt.

Så vacker hon är Windy, men fy så kallt för henne att vara ute i den kalla snön. // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens
vilka vackra vinter bilder på en häftig tjej.
// Rosie
Så fina foton du visar på din sötnos, inte ser hon sur ut? Jag blir verkligen sugen att ta ut mina i snön för fotografering, fast jag är inte så säker på att de skulle gilla det. // Malin
Vilka härliga bilder!
Vacker katt och hon ser ut att gilla snön….
Vad fint det är med vit vinter, här i stockholm snöar det idag men så tunt,tunt täcke så det smälter nog bort
i den härliga vintersolen.
Hälsn
Carina

Härliga bilder!!!!!! Mina vill inte ens gå ut
Kram Chatrine
Otroligt SÖT, verkligen sockersöt!

Wow……men lite spännande tyckde hon nog att det var iaf!
Fina bilder på en vacker katt!
//Lena
S*Loveline´s Perser
www.lovelines.se
en jättefin katt… o korten var jättefina tycker jag

Vacker padda och Härliga vinterbilder, mina katter har aldrig fått varit ute i snön. Får ta och testa när jag är ledig någon gång.
Så underbart vackra foton och hon är en riktig pärla din Wildy. Hon ser ut att verkligen trivas i snön
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Jättefin padda och härliga bilder !!
Anna

JÄTTEFINA foton från dig som vanligt Anja!
Wildy är verkligen ett UNDERBART SÖTT pälsmonster!
Inte undra på att du fått så supervackra bebisar med dina olika hanar!!
Det skall verkligen bli spännande att se vad du kan få med den senaste, rödsilvertabbyn!!
Du måste ju uppdatera din hemsida också, med alla fina foton på dina vackra bebisar!
Kram
Lisa
S*Amors Troll
S*Roscinas