Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 565 ggr
Annkis54
0

musik på hemsidan

är det nån som vet hur man lägger in musik på sin hemsida??
för o nackdelar med det??
om ni vet nånstans där man kan lyssna på sån musik o hämta hem isf
jag är helt novis på detta.

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

englagirl
0

Jag för min del stänger ALLTID av musiken då det är nån som har det på sin hemsida :-)

Det bara irriterar mig, och oftast då man byter sida så stannar musiken upp och börjar om igen.

Kram

// Lena

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

Songhios
0

Håller med Dig Lena!

Jag blir galen av truddeluttar.Skrikandes Ärligt talat så låter det bara fånigt. Sorry Annki, men en sån sida lämnar jag på stört! Jag kan tyvärr inte se någon fördel med musik!

//Inga.Lill

Annkis54
0

det är min uppfattning oxå
men Vicki vill ha musik på sin hemsida

www.justonewish.team.pro
o jag lovade henne att jag skulle kolla om jag kan fixa det.

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Lill-Kisse
0

Det är inte tillåtet att ladda ned musik och dela ut till andra, så man ska vara försiktig med musik på sina hemsidor. Visserligen menar väl inte din kund att musiken ska "delas ut" utan bara höras, men det kanske är en tolkningsfråga. Bäst att inte ta några risker.

Jag gillar inte alls extra "lull-lull" på sidor om katter, så börjar det spela, blinka stjärnor eller fladdra någonstans, så stänger jag direkt. Se och jämför med de nya hemsidor som ett par medlemmar här allldeles nyss skrivit inlägg om. De är rena, snygga och informativa, d v s verkliga föredömen.

ixidixi
0

#1 Håller helt med dej här!!!

Kram Chatrine

miascharming
0

# 1 Håller också med här Skrattande

Kram Mia

Marylands
0

Med risk för att bli tjatig så håller jag med dig #1

Stänger genast av volymknappen när man kommer in på en sån sida :)

Anna

IdaJ
0

Jag gillar inte heller musik på hemsidor men här är en länk med beskrivning om hur man gör:

http://www.annabella.net/music.html

Här finns gratis musik för nedladdning men om det är ok att lägga ut det på sin hemsida vet jag inte. Du får väl läsa det finstilta :)

http://www.gratiserbjudanden.com/gratis-internet/ladda-ner-gratis-musik-mp3-internet.php