Godmorgon måndag!
Bläää så va det MÅNDAG igen! 
Varför blir det alltid måndag??hihihiii
Ja ja det är väl bara att ta tag i den nya veckan.
Jag är i allafall så nöjd med allt jag hann i helgen. Så jag får ha det i tanken då man tar tag i denna nya vecka. Jag jobbar från klockan 8.00 till 18.00 så denna vecka blir det bara jobb sen sängen.
Sen till råga på allt elände så har det blivit kallt oxå, det räckte ej med att det är snö i drivor!!
Hoppas att det snart är FREDAG!!!
Ha en bra vecka!
Kram Chatrine
God morgon !
Idag vaknade jag upp till drivor av snö…
svårt att ta sig ut till bilen..
Idag hade jag tänkt att åka till tygriket… men jag måste hitta min bil där under någonstans hihihihihi
Ja sedan skall det bokas tid till veterinären för vaccination osv till de små..oj oj vad de växer.
#0 Ja det är inte så kul att jobba från 8-18.. snart är det fredag igen
gäsp… dags för kaffé igen så jag orkar städa… mina tjejer är hemma det är LOV…
Ha en bra dag och ta det lugnt å försiktigt på vägarna
/ Marita
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
Godmorgon
Även här är det lite vitt på backen idag, gillar det inte.
Idag är jag ledig från jobbet så det är en positiv måndag, jag ska snart iväg till IKEA och handla och äta frukost.
Igår var jag på min kattklubb, Spinneriets årsmöte, och blev lite förvånad då min katt Samuel fick pris för Årets kategori 1 katt, vuxen hane, kul.
Annica

Godmorgon.
Gårdsplanen var lite pudervit idag.Men just nu så tittar solen fram så jag tror det kan bli en fin dag.
Sydkatten ska för första gången ha ett medlemsmöte i Ystad så det ska jag besöka.Hoppas många medlemmar kommer så vi får fler möten på nära håll.Ska bli roligt att få prata katt live en stund.
/Sylvia

Gomorron
Min lediga dag(skönt). Det luktar rent överallt efter min storstädning igår. Tog en kopp kaffe framför morgontv:n, vad tror ni händer jo kaffekoppen åker i golvet och kaffe över hela golvet
. Solen skiner så det hjälpte att jag inte blev helt galen.
Isigt är det på gården så jag får se hur det går att köra bilen,det lutar uppåt(haha) om inte så får jag väl vara inne på min lediga dag med kissarna./Tina

Godmorgon!
Här i Rosvik/Piteå är det också massor med snö, och det har inte slutat snöa ännu!
Snacka om att det var problem att lämna av barnen vid skolan och dagis… flera stycken hade kört fast på dålig snöröjning
Man kan ju tycka att snöröjningen i norr borde vara bättre än vad den är! Bilen höll jag inte på att få ut från gården då det var ca 70 cm hög snödriva mot vägen.
Här kommer litet bilder jag tog nu på morgonen.

en sista…
Tur att gubben samåkte idag till jobbet, annars hade han inte tagis sej ut med Hondan
Jag lyckades skyffla undan bakom Volvon…men då jag backade ut, så for bakändan in i snödrivan på andra sidan gatan.
Gubben har varit ut och skottat 2 ggr/dag nu hela helgen, och i kväll får han allt göra det igen.
Snöhögen traktorn skottat upp till höger i bild, är nog ca 2.5m hög
Vackert är det ivarjefall, men fy f-n för snöröjning.
Tänk om det kunde vara så att det snöade överallt UTOM på vägar och gårdsplaner. Då vore det ju riktigt möjligt med snö. Vi har MASSOR här i Malung också. Men Nina, Du har ju snöskoter ser det ut som då tar Du Dig ju dit Du vill
//Inga-Lill

#5 Men bläääää va mycket snö ni har!!!!!!! Tacka vet jag sommarn
Men här i Ludvika så strålar solen helt underbart!!!!! Det kanske är lite vackert med all snö och sol……….
Kram Chatrine

Godförmiddag från ett lika soligt Sandviken och med lika mycket snö som långt uppe i norr.
Trodde inte att det var möjligt att det kunde komma såååå mycket snö så här nära våren!
Men,men, vädrets makter rår vi aldrig på, och det är bara att gilla läget :-) det är ju bara feb, och vintern brukar ju komma då.
Jag sitter hemma en stund nu på fm för att göra klart det sista i bokföringen.
Ska ner till jobbet och köra några lektioner efter lunch, sen ska jag nog ut och shoppa lite roliga saker att hänga på väggarna och i fönster! Vill ha lite nya tavlor oxå och annat "krafs" och vad passar inte bättre än att ta denna underbara dag till sånt :-)
Hoppas att ni får en fantastisk dag allesammans!
Kram
// Lena
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
#5 Ser ut att ha lika mycket snö som vi… gissa hur poppis plogbilen blev igår… första plogningen skedde 18.30 förbi oss 
(skämtar inte) och då ska ni veta att jag varit och jobbat från morgon…
Nä nu ska vi inte klaga… ungar gillar snö, men för min del hade det gärna fått försvinna…
Hoppas ni tagit det lugnt i trafiken!!!!