Godförmiddag på er!
ÄNTLIGEN FREDAG igen!!!!
Min morgon började ej bra…först så skar fläkten i pannan (vi eldar med ved) Sen så går det ej att skriva ut nåt på min dator och när den är paj blir jag sååå FÖRB…
Men hoppas att min sambo och min dator kille kan lösa detta medans jag sitter här på jobbet!
I kväll så ska mitt fredas nöje bli att bada kattungar!! 2 ska flytta i morgon. Tänk de är redan 12v. 
Så nu har jag bara min silverkull att titta på.
Ha en underbar helg allihopa!
Kram Chatrine
Det var väl inte så bara att titta på silverkullen
Kram Inga-Lill

Vilken Strulfredag du har haft så här långt ….. hoppas dina killar löser detta ;)
Lycka till med dom som ska flytta imorg och du jag hjälper dig så gärna med att titta på din silverkull skicka hit dom bara 
Kramar
Anna

Stackars dig!!!!!
"först så skar fläkten i pannan"????
Jag tänkte….Men GUUUD….har hon skurit sig i pannan?!!!!, Sen såg jag att det var inte alls så illa 
Och datorn löser det sig med, skönt att du har din datakille att tillgå!
Redan 12 v?? Jaaaa, tiden går då man har roligt 
Du kan ju roa dig med att fota silverkullen ännu en gång, dom tål att tittas på minst en gång i veckan!!!
Jag har ju fått kattungar här hemma oxå som jag tänkte jag skulle hinna med att fota så ska du få se nåt gulligt :-)
Kram och hoppas du och alla andra får en fortsatt fantastisk fredag.
Själv ska jag på fest ikväll, kontoristen på jobbet har bjudit hem oss alla på mat och kanske det blir lite karaoke 
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

#1 Nej det är så sant! Jag är verkligen JÄTTE nöjd med den kullen!!!!!!
#2 Du kan komma och bo hos mej ett tag så får Therese lite sem….*lol*
#3 *ASG* Nej jag är inta skadad!!!!!Pannan är paj den läcker tydligen oxå. Det va inga roliga nyheter…. Datorn är fixad!!!
Tur jag kunde muta data killen med en klippning!!!!!
Klart jag ska fota silverkullen, men det gör jag vid 6v igen.
Jag vill såå gärna se din kull oxå.
Hoppas att festen blir trevlig och sjung INTE för då kanske de andra gästerna går hem??hihhhi
Kram Chatrine