Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 553 ggr
ixidixi
0

Godförmiddag på er!

ÄNTLIGEN FREDAG igen!!!!Skrattande
Min morgon började ej bra…först så skar fläkten i pannan (vi eldar med ved) Sen så går det ej att skriva ut nåt på min dator och när den är paj blir jag sååå FÖRB…Skrikandes
Men hoppas att min sambo och min dator kille kan lösa detta medans jag sitter här på jobbet!Tungan ute
I kväll så ska mitt fredas nöje bli att bada kattungar!! 2 ska flytta i morgon. Tänk de är redan 12v. Förvånad
Så nu har jag bara min silverkull att titta på.Oskyldig

Ha en underbar helg allihopa!Kyss

Kram Chatrine

Songhios
0

Det var väl inte så bara att titta på silverkullenTungan ute

Kram Inga-Lill

Marylands
0

Vilken Strulfredag du har haft så här långt ….. hoppas dina killar löser detta ;)

Lycka till med dom som ska flytta imorg och du jag hjälper dig så gärna med att titta på din silverkull skicka hit dom bara Kyss

Kramar

Anna

englagirl
0

Stackars dig!!!!!

"först så skar fläkten i pannan"????

Jag tänkte….Men GUUUD….har hon skurit sig i pannan?!!!!, Sen såg jag att det var inte alls så illa Flört

Och datorn löser det sig med, skönt att du har din datakille att tillgå!

Redan 12 v?? Jaaaa, tiden går då man har roligt Foten i munnen

Du kan ju roa dig med att fota silverkullen ännu en gång, dom tål att tittas på minst en gång i veckan!!!

Jag har ju fått kattungar här hemma oxå som jag tänkte jag skulle hinna med att fota så ska du få se nåt gulligt :-)

Kram och hoppas du och alla andra får en fortsatt fantastisk fredag.

Själv ska jag på fest ikväll, kontoristen på jobbet har bjudit hem oss alla på mat och kanske det blir lite karaoke Foten i munnen

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

ixidixi
0

#1 Nej det är så sant! Jag är verkligen JÄTTE nöjd med den kullen!!!!!!Kyss

#2 Du kan komma och bo hos mej ett tag så får Therese lite sem….*lol*Flört

#3 *ASG* Nej jag är inta skadad!!!!!Pannan är paj den läcker tydligen oxå. Det va inga roliga nyheter…. Datorn är fixad!!!GladTur jag kunde muta data killen med en klippning!!!!!Förvånad
Klart jag ska fota silverkullen, men det gör jag vid 6v igen.
Jag vill såå gärna se din kull oxå.
Hoppas att festen blir trevlig och sjung INTE för då kanske de andra gästerna går hem??hihhhiTungan ute

Kram Chatrine