Morgon 090202!!
Gomorgon, segt att kliva upp idag… ska snart ner med sönerna till dagis o fritids innan det bär av till jobbet, ha en bra dag alla!
God morgon från mig med !
Usch vad krasslig man känner sig..snuva och hosta.. blä vad jobbigt. Mina tre töser ligger också nerbäddade i sängarna sjuka.. feber, förkylning och en jätte jobbig hosta…
Så idag tar vi det sååå lugnt.
Ha en bra dag
Marita
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Godmorgon,
Sitter här vid datorn och har ej vaknat än! Väntar på att ungarna ska gå till skolan så jag kan få sova igen!!!!! I dag så är jag LEDIG hur skönt är inte det??????
Det behövs efter en utställning då blir helt slut!!!!
Sen blir det lite kattbad då jag har sovit lite till.
Ha en bra måndag!
Kram Chatrine
godmorgon!
jobbdag sen renovering ikväll hemma i sovrummet.
ha en trevlig dag!
Mvh
Simone
God morgon på er! Själv har jag varit sjuk sedan i torsdags kväll
förkyld och feber. Verkar vara många som är sjuka nu. Idag är jag i alla fall på benen och har till och med varit ute en runda med Elvis, i helgen har Johan fått sköta alla hundpromenader.
Katterna har hållt mig sällskap i sängen, de tycker nog det är ganska mysigt att matte stannar i den hela dagen
Ha en bra dag
/Lotta
/Lotta

God förmiddag!
Har knappt tagit mig ur sängen heller för min kropp värker efter gårdagens utställning och inte nog med det så har jag oxå kännt av förkylning i kroppen, min näsa rinner och hostan är envis, på toppen av det så har jag kräkts hela natten :-((((( Blääääääääääääää!!!!
Så idag blir det lugna puckar!
Ha en fortsatt trevlig dag allesammmans!
// Lena
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~