Granngårdens smådjursjippo
I helgen hade Granngården smådjursjippon över hela landet, med anledning av ägarbyte. De ägs numera av Wallenberg, tidigare Lantmännen.
Jag var där i Tierp och visade upp min svarta exotic hona CH Whistle Stop´s Kitty Foyle under 4 timmar. Där fanns förutom hundar även 2 siameser, 1 Seyshelliskt korthår, 2 Skogkatter och min exot. Jag hade tyvärr ingen perser i päls denna årstid.
Några nya bilder blev det.
Kanske någon annan också deltog på någon annan plats?
Erna Dahlhjelm
Perser & Exotic: Chinchilla,
Shaded silver, Golden
www.yamacatos.se
Eftersom Seyshelliskt KH är så ovanligt tänkte jag visa en bild. Det är en siames med vitfläck. Godkända i IDP.
MVH Erna
Erna Dahlhjelm
Shaded silver, Golden
www.yamacatos.se
SYS är godkänd i SVERAK sen 2006.
Jag hade helt missat att Granngården bytt ägare.
Stolt ägare till tre La permer

Är det därför dom inte kommer att ha uppfödarrabatt på ex.Everclean och Royal?
#3..ska de inte?????
gäller det alla butiker i hela sverige??

#4 Jag vet inte,men han på fd Granngården sa åt mig att dom skulle sluta med medlemsrabatter.Och enligt han då alltså hela affärskedja. Det är ju synd,jag trycker det varit så smidigt att betala med klubbkortet och fått massa poäng och återbäring då och då..
Rabatterna ligger numera hos fodertillverkarna. Jag fick ett brev från IAMs med rabattkort, 4:e förpackningen gratis. Det är väl bättre än förr? Jag använder inte deras foder längre, utan Sportsman´s Pride som jag tycker är överlägset bäst och kostar bara hälften.
Alla Granngårdens butiker har ny ägare, EQT, ägd av Wallenbergs.
MVH Erna
Erna Dahlhjelm
Shaded silver, Golden
www.yamacatos.se

#4 Vad jag fick höra nu när jag köpte sand på djurmagasinet.. lutino i skene så skall rabatten bort på Everclener.. Den var igentligen redan borta trodde han men jag fick min 5.e ändå…
Men det bästa är nog att fråga tillverkarna själv
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

#5 Här i Ö-vik sa dem till mig att de var glad att de åter fick ha uppfödarrabatterna för RC (detta var dock i mitten av månaden) för de hade tappat både mycket kunder och merhandel av andra varor…
398:- för 9 kg
Finns bl a hos www.foderbilen.se
Mina katter mår mycket bättre av detta foder än RC, som de spyr mycket av. Enligt innehållsförteckningen är innehållet exakt lika.
MVH Erna
Erna Dahlhjelm
Shaded silver, Golden
www.yamacatos.se

Hoppas att rabatten är kvar hos oss?? Ska genast kolla….
//Chatrine

Hmm måste oxo kolla upp om rabatten !!
Anna