Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 589 ggr
ixidixi
0

Godmorgon Fredag 30 jan

Ja så va det morgon igen då….Usch i dag skulle jag verkligen vilja ligga kvar i min säng och sova!Men men det är bara att ta tag i dagen, sitter här nu vid datorn och kvicknar till.
I helgen så vankas det NERK utstälning. Det ska bli såå kul! Är det några härifrån som kommer?
Sen så ska jag ta mej i kragen och fota mina små små här hemma så ni får se min senaste kull med alla söta silver bebisar! Det är en kull som jag är väldigt imponerad över hur söta de är.Men det kanske rättar till sej då de växer??hihihiFlört

Nu ska min fredag börja! Hoppas att den snart är kväll….Tungan ute

Ha en bra dagKyss

Kram Chatrine

Cajza
0

Godmorgon från "södern"

Ja vem skulle inte vilja ligga kvar i sängen, den som är så varm och go´.

Vi har studiedag idag och vårt "dagis" är stängt. Vi ska åka till Bökebergsgård och lyssna på två föreläsningar. Dagen börjar kl. 9 och slutar kl. 16, hoppas det är intressant.

Nästa vecka har jag semester, det ska bli så skönt. Vi väntar smått i helgen eller början på nästa vecka.

Lycka till ni som ska på utställning

Trevlig helg // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Marita-L
0

God morgon !

Här i Viskafors å det grått å mulet. I dag stod det bad på min lista men jag blir helt tvungen att flytta fram det lite för jag vill ju inte störa miit i kärleksaktenFlört

Så jag får helt enkelt bara ta det lugnt å njuta av denna dagen och kanske se vad man skall hitta på att äta till kvällenTungan ute

#0 Ja åhh vad kul… skall bli så spännande att få se dina små silver bebisarGlad

#1 Så spännande med smått .. vad kan det bli för färger?Tungan ute

Ha en underbar dag

/ Marita

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Helen68
0

God morgon från Gävle

Jo då Chatrine vi ses på söndag. Skönt att det är en lördag med sovmorgon före!! Märks på barnen att det blir såååå segt att gå upp mot slutet av veckan.

I kväll är det dans på tv, kul. Skrattande

Trevlig helg

Helen

Coolgrim
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gomorron

Ovanligt pigg är jag idag. Sitter på jobbet i på Söder i Sthlm med en vacker utsikt över Årstaviken. Har en stressig helg framför mig med flytt mm. så jag får väl ta det lugnt på jobbet idag. Vi har varje fredag en gemensam fredagssoppa personal & pat det brukar vara urtrevligt. Sen blir det nog en lugn soffkväll med dom 4 älsklingarna "katterna".

Ha det bra

Tina

Cajza
0

#2 Vi kan få de flesta färger, Marita. Mammakatt är svartskölpadd och vit (har för lite vitt 03:a) och hanen är svart. // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

ixidixi
0

#5 va spännade med kattungar!! Lycka till!!!

Kram Chatrine

Marylands
0

*5 Va skoj med småttingar snart hoppas det går bra !!!

#0 Ser verkligen fram emot att se dina små i silver Kyss

Kram

Anna